Hvilket træningscenter i nærheden af Vanløse?


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Hej!

Da Krumborg herinde fra og jeg nu bor tæt på hinanden i Vanløse, og før har trænet sammen i Trimshop i Ballerup, hvor Krumborg også arbejdede, så vil vi finde et center i nærheden af os i Vanløse. Gerne godt og billigt. Har kigget på Grøndals Styrkeløfterklub men de har kun åbent 16-19, samt det er lukket pga ombygning indtil september. Det var ellers dejligt billigt. 3 måneder for 350kr. Lige noget en fattig-studerende som jeg kan betale :)

Hvad kan I anbefale af centre? Behøver ikke være stort, bare godt og billigt, og gerne hyggeligt selvfølgelig.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Der ligger mig bekendt ingen steder deromkring.

Overvej evt. et af de billigere formiddagskort til HW i Valby (de åbner tidligt). Kun to minutter med toget fra Vanløse hvis du har månedskort til HT/DSB.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg husker rigtigt får man en eller anden nøgle til KSK's lokaler i Grøndalscentret... Der er decideret styrkeløft fra 16-19, men man er velkommen til at træne på andre tidspunkter... Tror jeg i hvert fald jeg fik at vide dengang jeg undersøgte det, men er ikke sikker????

Men som du selv skriver er der lukket mens taget bliver lavet - foreløbigt til september...

Hvis I finder noget godt må du endelig sige til :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke månedskort med HT, eller jo, har alle zoner nu, men når jeg flytter får jeg ikke råd til det, så vil cykle lidt omkring. Synes de ~12km til mit nuværende træningscenter er lige lovligt langt, men må da lige undersøge de centre i nævner. Især KSK hvis man selv får nøgle. Har selv trænet der før i forbindelse med amerikansk fodbold i en kort periode.

Og på den anden side, så udløber mit årskort d. 1 september i Trimshop, så det passer jo meget godt sammen det hele :4thumbup:

Og jeg får vist rabat hos HW pga jeg arbejder i Føtex, så det er jo også noget der tæller :bigsmile:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share