Er det overkill?


pegasus
 Share

Recommended Posts

Sæt

Squat 2

Bænkpres 2

Dødløft 2

Incline DB. Press 2

Bent rows 2

Milli. Press 2

Chins oh. grep 2

Biceps-curl EZ 2

Millitary press 2

Dips 2

Fransk press 2

Skulder-laterals/rear 2

Læg i benpres mask. 2

Cable crunch 2

er det overkill, har trænet i 10 mdr. og høre om jeg har fået fyldt for mange øvelser på.. jeg har lagt lidt extra bryst ind da det halter lidt, men tror jeg brænder aww på det her :cooldance::raisebrow:

Edited by pegasus
Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne svare uden at have læst indlægget. Hver gang folk spørger om det er overkill er det i 95% af tilfældene lige det.. Overkill :smile:

-Behøver du 2rygøvelser?

-Biceps?

-2triceps øvelser, hvor den ene træner skulder og bryst også?

-Bagskulder?

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

ALtså det ser udemærket ud, men :bigsmile:

Jeg ville for det første vælge at køre decideret arm træning så som dips, biceps curl osv. til sidst da andre øvelser hurtigt bliver meget sværere hvis armene er kørt døde.

Og så ville jeg køre den samme muskel gruppe i rap, så dit program ville se sådan her ud:

Sæt

Squat 2

Læg i benpres mask. 2

Bænkpres 2

Incline DB. Press 2

Bent rows 2

Dødløft 2

Chins oh. grep 2

Milli. Press 2

Skulder-laterals/rear 2

Biceps-curl EZ 2

Dips 2

Fransk press 2

Cable crunch 3

Link to comment
Share on other sites

Tak ptpoul..

jeg har ændret det og smidt fransk og incline press ud.. skal siges at jeg kun har tænkt mig at køre et sæt side og derefter et sæt rear latherals :smile:

Men hvis jeg nu enten smider chins eller bentrows ud, kommer jeg vil til at mangle enten lats'ne eller noget i øvre ryg eller vil bentrows også ramme mine vinger og give den ønskede væskt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tak ptpoul..

jeg har ændret det og smidt fransk og incline press ud.. skal siges at jeg kun har tænkt mig at køre et sæt side og derefter et sæt rear latherals  :smile:

Men hvis jeg nu enten smider chins eller bentrows ud, kommer jeg vil til at mangle enten lats'ne eller noget i øvre ryg eller vil bentrows også ramme mine vinger og give den ønskede væskt  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Rows virker fint for mig. Husk også at dødløften også giver god masse på øvre ryg i sig selv..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share