Fedt tang??????


life*raider
 Share

Recommended Posts

ja spørgsmålet lyder på, Hvor ka en fedttang købes henne i aarhus????

På forhånd tak :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved sgu ikke helt om det er lovligt at smide navnene op på forhandlere, men de har jo trods alt banner herinde så mon ikke det går!? sublimsport har en til 239kr

Link to comment
Share on other sites

hmmm det ka godt være du har ret, men jeg tænkte på om der var nogen som vidste hvor der lå en forretning i Aarhus hvor man ku købe sådan en fedttang :blink:  Gider nemlig ikk og bestille igen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sublim sport ligger ved nørreport i en kælder lige ved siden af equinox.....så du behøver ikke bestille :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hmmm det ka godt være du har ret, men jeg tænkte på om der var nogen som vidste hvor der lå en forretning i Aarhus hvor man ku købe sådan en fedttang :blink:  Gider nemlig ikk og bestille igen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sublim sport ligger ved nørreport i en kælder lige ved siden af equinox.....så du behøver ikke bestille :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt sikkert mester, så ved jeg sku det :4thumbup: Kommer forbi der imorn så der ska vidst købes en tang :4thumbup: Er det ikk noget med de ikk har åbent hele tiden, kun på nogle bestemte tidspunkter :blink: Men tusind tak for det champ :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hmmm det ka godt være du har ret, men jeg tænkte på om der var nogen som vidste hvor der lå en forretning i Aarhus hvor man ku købe sådan en fedttang :blink:  Gider nemlig ikk og bestille igen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sublim sport ligger ved nørreport i en kælder lige ved siden af equinox.....så du behøver ikke bestille :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt sikkert mester, så ved jeg sku det :4thumbup: Kommer forbi der imorn så der ska vidst købes en tang :4thumbup: Er det ikk noget med de ikk har åbent hele tiden, kun på nogle bestemte tidspunkter :blink: Men tusind tak for det champ :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var så lidt :4thumbup: De har åbent mandag-fredag 10-18....så det skulle da være til at nå!! Go´fornøjelse med tangen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tjekkede li den tang inde på sublim sport og den ser jo go ud :dry:  Men er den pengene værd? eller ska man bare skaffe sig en normal tang?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har selv en digital til 239 kr magen til den der hos sublimsport og er ganske godt tilfreds med den ( selvfølgelige syntes jeg den måler for højt...hehe ) mindes der engang var en test af en tang magen tl den omtalte her på MOL, men som sagt er jeg godt tilfreds med min!!! Du kunne jo evt tag ned og kigge på den og er det ikke noget finde en anden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share