Magnesium


Jones
 Share

Recommended Posts

Spørgsmålet lyder måske dumt, men det er reelt nok. Det er selvfølgelig ikke fordi jeg går og sniffer mit magnesium, men det er fordi jeg efterhånden har hørt fra nogen stykker, at det skulle være meget skadeligt at indånde.

Nogen der ved noget om dette emne? for det kan jo ikke undgås at man engang imellem kommer til at indånde noget magnesium støv.

Link to comment
Share on other sites

Har hørt det IKKE skulle være så godt at indånde, og hvorfor skulle det egentlig også være det?

så man skal sikkert ikke klappe for meget i hænderne når det er kommet på, synes selv det er lidt belastende når folk skal sprede det ud i hele lokalet

Link to comment
Share on other sites

L^P: Ja helt enig, det kan bare tit ikke undgåes at man indånder det alligevel, det er god begrænset. Skulle bare lige høre hvor påpasselig man skal være, nogen der ved noget?

salt: jeg tror ikke det kan købes hos nogen af sponsorerne af mol, jeg har i hvert fald tjekket links'ene, så tillader mig at skrive et firma.

http://www.spejdersport.dk/templates/1index.asp Gå ind under klatrer udstyr og "andet" mener jeg. Hedder camp magnesium og koster 19kr for en blok. Jeg har haft en blok i over et halvt år nu, så det koster nærmest ingenting og er meget behageligt at træne med, især nu her i sommervarmen, hvor alle stængerne er så fedtede af sved.

Link to comment
Share on other sites

  det er bare ikke så fedt, at ingen af dem der bruger det hvide skidt, har respekt nok overfor andre til mennesker til i det mindste at prøve at vaske det af.

Du mener altså man skal have en klud med til træning og gå og tøre vægtene af for magnesium :4thumbup: Jeg er helt enig i man skal respektere andre og ikke gå og klappe i hænderne og lave (muligvis) usunde støvskyer af det, men du kan da ikke mene det generer dig at der sidder noget på vægtene??? Det gør da også bare at du kan holde bedre fast om vægtene, men hvis det er fordi du er bange for at få noget på tøjet, synes jeg bare du skulle træne i FitnessDK eller noget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  Kan det ikke købes i håndkøb på apoteket eller tager jeg fejl? har aldrig selv skulle skaffe det wink.gif

hehe jeg tror det er en anden form for magnesium du tænker på :smile: Det her hedder magnesium carbonat og bruges så det er nemmere at holde fast om stænger/håndvægte m.m.

Link to comment
Share on other sites

Henning Friis: Det lyder godt og forresten godt argument med jer OBBC gutter, i virker da stadig sådan rimlig normale :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvmål. :4slap::laugh:

Nå men det skal da siges at jeg havde et bizart lille ritual med at sniffe lidt pulver inden et tungt maxløft. Indtil videre har jeg ikke haft nogle gener af det, selvom onde tunger(Moos) nok vil påstå andet. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Henning Friis: Det lyder godt og forresten godt argument med jer OBBC gutter, i virker da stadig sådan rimlig normale :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvmål. :4slap::laugh:

Nå men det skal da siges at jeg havde et bizart lille ritual med at sniffe lidt pulver inden et tungt maxløft. Indtil videre har jeg ikke haft nogle gener af det, selvom onde tunger(Moos) nok vil påstå andet. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hjerneskader, nej. Hæmning af vækst... Muligvis...

Forøvrigt, med alt det andet lort, man går og indånder igennem en hel dag, ville jeg ikke være så urolig over et par støvskyer... Selvom det da uden tvivl, ligesom med alt andet, vil være smartest at ungdå det...

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ligesom hvis man er murer og indånder støv derfra.

Gennem en 30 års tid med pus og støv kan det ikke komme bag på nogen det kan give lungekræft. Nu ved jeg ikke hvor slemt magnesium er i forhold til murer-pus, men jeg kan hvis roligt slutte mig til de andre og sige du ikke skal gå og sniffe det for fornøjelsens skyld :tongue::w00t::laugh:

/ Søren :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share