Bands


Ripper
 Share

Recommended Posts

Kan det betale sig at investere i bands, så længe man hverken bruger squatdragt eller bp-trøje?

Jeg har en begrundet mistanke om, at de ikke kan erhverves i Danmark, vores bæ-land er som bekendt mindst 20 år bagud. Er der nogen der har link, adresse, etc? Er de overhovedet til at betale? Hvad med dig JFK, kan du ikke sælge nogen via din hjemmeside?

Link to comment
Share on other sites

de er dyr bands.

jeg mener at de lægger tæt på 1000 rk for et sæt med 2.

man kan sagtet bruge dem uden trøje.

de er gode til at træne eksplosivt med.

tror ikke at det er noget jeg vil sælge, der er for lidt slag i dem.

men jeg kan muligvis skaffe dig et sæt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun set "bands" på nettet, men mon ikke man kunne bruge cykelslanger som et billigt alternativ? De er sikkert ikke lige så gode som originale "bands", men et par cykelslanger koster jo også kun 1/10 af prisen på "bands", og de kan stadig holde til en del :)

Link to comment
Share on other sites

-->JFK

Er det så forskellige styrker? ...og hvilke styrker vil du anbefale en slapsvans som mig?

-->Thomas B

Hvis Krea og jeg kommer ned i vores center med cykelslanger, bliver vi endnu mere til grin, end vi er i forvejen :).

Link to comment
Share on other sites

Hehe måske, men vi er også snotdumme :biggrin2:. Jeg vil lige prøve at tjekke dem ud til mol-træf først og få lidt instruktion i brugen, før jeg beslutter om jeg vil købe eller se om jeg kan lave en ordentlig efterligning med cykelslanger...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

*BUMP* (som det vist hedder)

jfk ---> jeg har et sidste spøgsmål ... er det Jump Stretch Flex bands du kan skaffe og i så fald hvilke farver er det? Jeg har nok ikke brug for andet end lilla og grøn indtil videre...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share