Maratonspinning i Sæby


von_strelitz
 Share

Recommended Posts

Så er vi som lovet ved at være klar med den næste omgang 48 timers spinning på 24 timer. Lørdag den 5/11-2005 kl. 12.00 kører vi derud af, lige indtil kl. 12.00 søndag den 6/11. Vi skal jo bruge en masse friske instruktører og på hjemmesiden kan man melde sig til at køre en time eller to. Tilmelding af hold kan også ske på hjemmesiden. Vores hjemmeside har adressen: WWW.MARATONSPINNING.DK

Link to comment
Share on other sites

Så er vi som lovet ved at være klar med den næste omgang 48 timers spinning på 24 timer. Lørdag den 5/11-2005 kl. 12.00 kører vi derud af, lige indtil kl. 12.00 søndag den 6/11. Vi skal jo bruge en masse friske instruktører og på hjemmesiden kan man melde sig til at køre en time eller to. Tilmelding af hold kan også ske på hjemmesiden. Vores hjemmeside har adressen: WWW.MARATONSPINNING.DK

<{POST_SNAPBACK}>

Count me in både som instruktør og holddeltager :w00t::devil: andre emner er sendt ind... :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kom bare ud af busken, vi kan stadig bruge flere instruktører og der er

plads til mange flere hold.

Som i måske har set kommer der flere fra NCA og kører, både fra

Tyskland og også de nye danske instruktører, det glæder vi os

meget til. Check hjemmesiden www.maratonspinning.dk, det kan du

også tilmelde dig som instruktør og melde hold til.

Vi glæder os til at se dig...

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste om setuppet på marathon.dk, er det normalt med to cykler pr. hold i to forskellige lokaler?

Og hvis det er, æhhh hvorfor er det fedt?

Fedt at her er andre spinner/race nørder herinde :-)

Jeg har aldrig prøvet at holde 2 cykler igang på 24 timers spinning, men det er da en udfordring.

Det er dejlig at kunne dele sin erfaring med andre spinner :bigsmile::bigsmile::bigsmile::blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig prøvet at holde 2 cykler igang på 24 timers spinning, men det er da en udfordring.

Det er dejlig at kunne dele sin erfaring med andre spinner :bigsmile::bigsmile::bigsmile::blink:

Det prøvede jeg i april i Randers. Det var nasty= hårdt= fedt.

Vi var kun fem og jeg havde to instruktør timer....Så det blev til 11 timers cykling...Jeg gik kold hehe :wink: men fedt deeeeeeeeeeeeeet var det

Link to comment
Share on other sites

Absolute ikke sundt. Men det er jo det samme som marthonløber og triathlon. Det er heller ikke sundt. men det er en udfordring for en selv. Så prøv det, det er feeeeeeeee bagefter.

:4thumbup: :bigsmile: :4thumbup: :bigsmile::cooldance:

:cooldance: Super sagt. Og du har iøvrigt fået dit avatar til at virke kan jeg se...Jeg hen og prøve en af dine timer en dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres æhhh svar, selvom jeg stadigvæk undrer mg over konceptet - eeHE

Well, god fornøjelse - så håbet jeg bare at der snart kommer nogle arrangementer på djævleøen - er der et eller andet sted, hvor man kan se hvem der holder 24 timers og hvornår?

Ja du kan nok holde øje med det på mol. Der kommer det helt sikkert ind som et indlæg af en eller anden.

Jeg er i kbh nu og har lige været inde i fitnessdk på nørgårdvej og kører en time ved Henrik Withen. Kanon time må man sige, men nu er det jo også manden der har bragt spinning til Europa for 12 år siden.

Edited by BladeWalker
Link to comment
Share on other sites

Ja du kan nok holde øje med det på mol. Der kommer det helt sikkert ind som et indlæg af en eller anden.

Jeg er i kbh nu og har lige været inde i fitnessdk på nørgårdvej og kører en time ved Henrik Withen. Kanon time må man sige, men nu er det jo også manden der har bragt spinning til Europa for 12 år siden.

Til Europa lige frem hmmm. det kommer vist an på hvem man spørger, og da du nu er FitnessDk mand mon så ikke det liiiiiiige er derfor. Korrekt Withen er god, men han var vist ikke lige enemand om at føre spinning til Europa...

Og så lige en anden ting. hvorfor ikke lave din helt egen private log....Henrik Withen har jo ikke så meget med 24 timers i sæby at gøre, og det er jo ligesom det basale i denne tråd.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
:w00t: Nå Hva så spinner friends... Er vi ved at friske igen ovenpå eventet i Horsens. Ja ja jeg kan sagtens. Var jo ikke med all the way dengang, men jeg har jo prøvet de 48 timer før... Så pyhhhh det er ngoget der trækker tænder ud.... :4thumbup:

Ja lad os høre, hvordan gik det, hvor mange var I?

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

I horsens var der såvidt jeg ved 46hold tilmeldte og omkring 250 deltagere, men nu var jeg kun selv deltager, så har ikke de 'officielle' tal...

Men fedt var det, desværre bliver sæby ikke til noget for mig og kæresten, nogle venner mener vi skal have udgangsforbud i de næste weekender, de mener ikke de kan planlægge vores polterarbend ellers :laugh::blahblah:

Edited by Azazu
Link to comment
Share on other sites

I horsens var der såvidt jeg ved 46hold tilmeldte og omkring 250 deltagere, men nu var jeg kun selv deltager, så har ikke de 'officielle' tal...

Men fedt var det, desværre bliver sæby ikke til noget for mig og kæresten, nogle venner mener vi skal have udgangsforbud i de næste weekender, de mener ikke de kan planlægge vores polterarbend ellers :laugh::blahblah:

Det skal de så ikke bestemme :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

I horsens var der såvidt jeg ved 46hold tilmeldte og omkring 250 deltagere, men nu var jeg kun selv deltager, så har ikke de 'officielle' tal...

Men fedt var det, desværre bliver sæby ikke til noget for mig og kæresten, nogle venner mener vi skal have udgangsforbud i de næste weekender, de mener ikke de kan planlægge vores polterarbend ellers :laugh::blahblah:

dvs. omkring 50 cykler :-)

Andre mennesker, kan godt ha' svært ved at forstå vores besættelse :w00t:

Næste år kbh, det må være muligt!

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

dvs. omkring 50 cykler :-)

Andre mennesker, kan godt ha' svært ved at forstå vores besættelse :w00t:

Næste år kbh, det må være muligt!

Nej jeg oplever også tit folk der siger vi er syge i hovdet. Men det er jo ikke værer en den der løber ironman, kører paris-dakar eller andre extreme sportsgrene. :dry::dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share