Alternativer


Dj John SPydig
 Share

Recommended Posts

Så er skaden sket.

Min skulderskade er tilsyneladende kommet igen. Jeg er bange for at det kan skylder nogle DB Shoulder Laterals. Derfor spørger jeg nu de, så kloge brugere af MOL :4smartass: Er der nogen der har et godt alternativ til øvelsen - En øvelse I selv har haft gode erfaringer enmd. Lige nu tager jeg DB Shoulder Press, foruden den der giver mig problemer.

På forhånd tak

Dj John Spydig :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmm.. det lyder ikke godt med den skulder. Jeg vil råde dig til at gå til en læge med det samme.

Jeg har selv haft en skulderskade (venstre skulder) i 1,5 år nu, og den gjorde mega nas i starten... og ja, den kommer af for dårlig træningsform med bænkpres.

Efter et stykke tid gjorde den ikke ondt mere, men jeg kan fortælle dig at jeg får ondt i sjælen, når jeg hører min skulder knase højlydt når jeg bevæger den op og ned. Den er heller ikke så udviklet som højre skulder og hænger lavere.

Fik en fysioterapeut til at kigge på den, og han siger at den muligvis skal opereres idet den kan sidde halvt ude af led i skålen...

så mit råd er: STOP AL TRÆNING OG GÅ TIL EN LÆGE FØR DET BLIVER VÆRRE!

ja, din læge ved ikke en skid om det, så opsøg én der er uddannet i idrætsskader. hehe

Held og lykke med det! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Drop de øvelser der er skyld i du får ondt i din skulder - alle kan modificere deres program så det er perfekt tilpasset lige præcis dem.

Du skal ikke holde pause fra træningen, men bare tage en periode hvor du kører submaximalt. Samtidig kunne du måske tage et smut forbi lægen - det er dog for det meste rimelig nytteløst.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share