Erfaringer med "de-load" faser


Underwear
 Share

Recommended Posts

Som jeg har nævn en gang eller to før, så har jeg gang i et wanna-be hatfield program.

Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har haft en pause, altså meget mild træning. Jeg synes min krop fortjerner en lille pause efter det her psykopat program jeg har gang i nu. :tongue:

Jeg kan kun forstille mig, at det er svært ikke at pumpe igennem når man først er kommet igang, eller få dårlig samvittighed på grund af mangel af "syg pump" i musklerne.

Så jeg skal bruge et program eller nogle tal/procenter jeg kan følge slavisk for en periode.

Hvad ligger procenterne på, når man skal træne afslappet uden at det bliver "Klappe kage*" træning :raisebrow:

* klappe kage træning = man sidder på en trænings bænk med en trænings-makker eller spotter og synger klappe klappe kage imorgen skal vi bage... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart lidt svært at sige da du ikke fortæller noget om dine sæt- og rep-kombinationer eller hvilke øvelser du kører.

Men omkring 60% ved 5 x 5 er vel ikke noget der tager livet af nogen?

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Jeg har gode erfaringer med både at cutte på intensiteten og volumen når jeg deloader.

Nogle 3`er med 70% i både squat og bænk og nogler singler med 70% i dødløften. og ingen hjælpeøvelser

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share