Fedtprocent?


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hey...

Jeg har prøvet fedt procent vægten i OBBC (En af de proffe Tanita'er).. Men der er jo en "jungel" af indstillinger (Dvs. 3 :tongue: )

Den kan indstilles i disse tre:

Adult (Her sagde den 15,9)

Athlet (her sagde den 7,9)

Child (prøvede ikke den her)

Som i kan se et pænt stort udsving.. Men hvilken en er den rigtige?? Jeg er 17, vejer 70,5, er 176-177 cm høj, og har trænet 1 år, hvor af det kun har været RIGTIG træning (I OBBC) fra 6 december.. Min sixpack er ikke synlig medmindre jeg anstrenger mig :dry: ...

Altså hvad er jeres bud?

Link to comment
Share on other sites

Mit bud: Ingen af dem ?

Du kan teste dueligheden næste gang du er i OBBC, tag en måling før træning, derefter træner du, og så tager du en ny måling - du skulle meget gerne se et forholdsvis stort udsving hvilket fortæller dig at det betyder meget med væskebalance og etc. med disse vægte.

Din højde og vægt, der ville jeg mene du lå lavere end 15.6 - og hvis omvendt, hvis du lå på 7.9 burde du kunne se sixpacken uden at skulle anstrenge dig særlig meget, og der skulle også være en del vener på denne fedtprocent.

Nu skal jeg selvfølgelig ikke lige kunne udtale mig om præcis de vægte de har i OBBC, det kan jo godt være de er bedre end dem jeg har prøvet (mærket er dog detsamme) - men du kan aldrig rigtig regne med det tal de giver dig - du kan dog bruge tallet som en vejleder da det i mange tilfælde er sådan at forholdet i udsving er nogenlunde præcist - dog er det meget vigtigt at man vejer sig med væskebalancen i tankerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share