Kostplan!!!


Den Græske Gud
 Share

Recommended Posts

Først og fremmest, hej alle MOL'er :blush:

Er ny her på boardet og ville hører hvad i har at sige til min cutte kostplan, ris og ros?!

Min stats:

20 år

176 høj

81-83 kg

15-17 fedt%

:4mewantfood:

Morgenmad:

Protein pandekage

1 multivitamin

Mellemmåltid 1:

Ris m. grøntsager og kylling

3 fiskeolie caps

Mellemmåltid 2:

Ris m. grøntsager og kylling

3 fiskeolie caps

Efter træning:

Proteinshake

Aftensmad:

Protein pandekage

Mellemmåltid 3:

Protein pandekage

Samlet antal kcal: 2070

Fordelt på: 203g protein, 226g kulhydrat og 40g fedt

Har valgt at holde min kost meget simpel, da det så er nemmere at ha med at gøre synes jeg.

Uover kosten vil jeg cykle 20 min om morgen inden morgenmad. Og 45 min powerwalk efter træning, som ca. er en 4 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

lige lovligt få kalorier du indtager!! medmindre du forbrænding er super dårlig.... du har ikke overvejet at starte lidt højere?? evt 2700... hellere for langsomt end for hurtigt, tro mig du vil fortryde det i sidste ende!

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det kan da godt være at jeg skulle prøve det.

Men er det så flere kulhydrater jeg primært skal ha flere af, eller?!

Link to comment
Share on other sites

lige lovligt få kalorier du indtager!! medmindre du forbrænding er super dårlig.... du har ikke overvejet at starte lidt højere?? evt 2700... hellere for langsomt end for hurtigt, tro mig du vil fortryde det i sidste ende!

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det kan da godt være at jeg skulle prøve det.

Men er det så flere kulhydrater jeg primært skal ha flere af, eller?!

<{POST_SNAPBACK}>

Det vigtige er at undersøger hvad dit ligevægtsindtag ligger på..! 2000 Kcal er ikke meget.. Og vil nok resultere i et betydeligt tab af hårdt optjent muskelmasse..! Find ud af hvad dit ligevægtsindtag er.. og start med et underskud på ca. 500 kcal..!

hvor du selvfølgelig sørger for at få 2 gr. prots pr. kg legemsvægt..!

Link to comment
Share on other sites

Vil helt klart mene at du får alt for få kalorier men denne kostplan.

Som Anders_L_Holm også skriver, så skal du ikke gå under 500 kcal fra dit ligevægtsindtag. Nok vil du smide kilo, men også muskelmasse...

Edited by Cyriz
Link to comment
Share on other sites

Jeg så lige at du ikke har nogle simple kulhydrater i dit PWO måltid. Det er vigtigt, meget vigtigt hvis du ellers går op i at dine muskler skal restituere hurtigt, og det er du jo :bigsmile:

En god PWO shake ville passende bestå af en protein:kulhydrat shake med dobbelt så mange kulhydrater som prot's. :4mewantfood:

Og det er vidst også blevet pointeret i en Protein Bar tråd her på siden, at hvis du opvarmer Valle protein så bliver det MEGET SIMPELT sagt ødelagt. ( Vær endelig fri til at komme med en længere forklaring da jeg ikke kan huske den :blush: )

Edited by skamd
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share