Kosttilskud


Jonas
 Share

Recommended Posts

Nu begynder jeg jo meget meget snart i center, og så har jeg hørt noget om at det er rigtig godt at få noget kostilskud for det skulle hjælpe rigtig meget. Jeg har fået et par links, men hvad synes i jeg skal købe. Det jeg gerne vil opnå er en rigtig flot stærk krop. Her er de links jeg har fået:

www.cellulex.dk

www.ast-ss.dk

www.creasport.dk

www.prolab-kosttilskud.dk

.://coloserum.butik.jubii.dk/

http://www.danlabnutrition.dk/

http://www.manasport.dk/top.htm

http://www.maxim.dk/

http://www.nutrition-products.dk/

http://www.bodycore.dk/

http://www.raspower.dk/

http://www.abckost.zillionshop.dk/

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke er overvægtig, men nærmere spinkel af bygning så køb noget Weight Gainer + Creatine.

Jeg kan stå indefor www.prolab-kosttilskud.dk

Ejeren af siden kan hjælpe dig med vejledning i forbindelse med kosttilskud, og han tager helt sikkert ikke røven på dig. Bare sig at Michael fra Ebeltoft sendte dig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ok jeg prøver lige at snakke lidt ned ham. Jeg er 1,70 og vejder 57 kg. Så jeg skulle da mene at jeg er rimelig spinkel, men jeg vil heslt ikke blive ret meget fed. Jeg tænker på at jeg vil ikke have sådan nogle flæske arme så man næsten ikke kan se mine muskler jeg vil heller have at musklerne bliver masive så man bedre kan se dem eller hvordan man nu skal udtrykke det. Men mener i ellers at Weight Gainer + Creatine er det rigtig til mig?

Link to comment
Share on other sites

Jonas:

Men mener i ellers at Weight Gainer + Creatine er det rigtig til mig?

Jeg mener det rigtige til dig er Grønspættebogen, der jo efter sigende skulle indeholde svar på alt. :biggrin:

Weight Gainer er godt for en spinkel fyr som dig. Kreatin vil med stor sandsynlighed også have en god effekt. Det vigtigste er dog stadig din kost. Hvis du sørger for at få rigeligt med energi hver dag gennem en varieret kost, så vil effekten af WG og kreatin efter min mening kun være marginal. Under alle omstændigheder vil du opleve stor fremgang uanset, når du er nybegynder (såfremt du altså har styr på kosten! ). Hvis jeg var dig, ville jeg vente lidt med diverse kosttilskud, for du har stadig masser af faktorer du kan manipulere med for at optimere din fremgang, men hvis du gider ofre pengene, så kast dig da bare ud i det.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Har været ved at kigge på hvilket korsttilskud jeg skal have fat i. Jeg har fundet noget der skulle være godt, men det er måske lidt dyrt, men så har jeg så få lidt rabat.

Ved bare ikke helt hvilken smag jeg skal have af det her:

N-Large choko normaltpris 449,- min pris 399,-

N-Large wildberry normaltpris 449,- min pris 399,-

N-Large vanille normalpris 449,- min pris 349,-

Altså nu ved jeg ikke helt, men det kan vel være lige meget hvilken smag det har og den med vanille er jo den billigeste så den tror jeg at jeg tager med mindre at I ved at den smager rigtig dårligt.

Ellers skal jeg have noget

Creatin 1000 gr. normalpris 499,- min pris 429,-

Så det jeg skal have bliver i alt

Creatin                                                         429,-

N-Large                                                        349,-

fragt                                                              50,-

Ialt                                                               828,-

Synes det er rigtig mange penge at give for noget jeg ikke ved om der virker. Så I kender vel ikke et billigere sted hvor jeg kunne købe det samme. Hvad siger I ellers til det jeg har fundet skulle det ikke være godt?

Det er her jeg har fundet de produkter

www.prolab-kosttilskud.dk Og ham der har siden der har anbefaldt de her produkter til mig :)

Link to comment
Share on other sites

Fik lige at vide at hvis jeg ville have noget der rykker så skal jeg have et produkt som hedder GREAT SEX et stof som hedder AVENA SATIVA det frigør mere testeron ellers skulle jeg have noget ACTADOLAN eller noget fra http://www.cellulex.dk/  

Jeg skulle så tage det sammen med weigtgainer for så skulle da gerne ske noget. Men er det bedre end det før nævnte?

Link to comment
Share on other sites

Jonas: Jeg synes du skal spare pengene og nøjes med WG for det er sikkert nok til at sætte gang i din muskelforøgelse. Så kan du altid senere prøve det andet. Men når man prøver flere ting på en gang så bliver man jo ikke helt klar over hvad der lige præcis er det rigtige for dig.

Du kan i din alder sagtens nøjes med seriøs træning, sund kost og rigelig med søvn. Ja det kan de fleste faktisk. Proteintilskud er noget man bruger hvis man ikke kan få sit behov dækket pga tidsmangel, dårlige vaner, osv.

vh

Jespernr

Link to comment
Share on other sites

Ja, men jeg mener da at der er undersøgelser der vider at det hjælper rimelig meget med kosttilskud er der ikke?

Og så er der jo også lige det der med de andre drenge i klassen man vil jo gerne være stærker end dem, og hvis jeg nu tager lidt korsttilskud bliver jeg måske lige så stærk som dem eller stærkere :) For de har nemlig gået i center i et stykke tid nu. JEg regner selvfølgelig ikke med at det her kan gøre mirakler, men det vil måske lige gøre det at i sidste ende ville jeg blive stærker end de andre i klassen. Men hvad synes i?

Når jeg siger stærkere så mener jeg selvfølgelig også en flottere krop end dem :)

Hvad mener du lige med WG mener du N-Large?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jonas, som drengene skriver;

der er TO ting, og to ting alene som du kunne behøve når du træner, og især hvis du træner meget. Det er protein med kulhydrater, og kreatin.

Kreatin er ikke strengt nødvendig. Hvis din kost er meget varieret og du spiser meget kød, så kan du også droppe proteinerne. Du skal have op til 2 gram protein per kg du vejer om dagen. Regn på din kost, får du enough proteiner er der ingen grund til at spilde pengene. Får du ikke nok proteiner, og ikke har lyst til at spise mere, så køb dig et proteinpulver. Som de skriver; weightgainer. Et proteinprodukt der indeholder kulhydrater hedder som hovedregel altid weightgainer.

Ethvert center med respekt for sig selvt, sælger proteinpulvre. Hvis du beder om weightgainer kan du være sikker på de har det. Køb evt. der hvor Michael Ebeltoft henviser dig til - det er gode produkter!

Kreatin kan give dig store resultater hurtig, men kan også slet ikke resultere i noget som helst. Det er meget forskelligt fra person til person. Vent med at se hvordan din træning går indtil du evt. prøver kreatinen. Hvis det hjælper med at få dig til at føle dig som en rigtig træningsidiot at købe kosttilskud - så nøjes med de to, kreatin og protein.....det er ALT du har brug for.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også mene selv at det kun er kreatin og protein jeg skal have fat i, men så har jeg jo hørt at sådan nogle produkter som GREAT SEX og andre ting fra http://www.cellulex.dk/  virkelig skulle hjælpe meget. For hvis det hjælper meget mere end den andre to ting der så er det vel det jeg skal have. Forstår ikke helt hvorfor jeg skal have Creatin og  N-Large hvis sådan nogle produkter som GREAT SEX hjælper meget mere, men det er måske også mig der har fået noget forkert at vide eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvilket svar har du indtryk af at du vil få på det spørgsmål herinde, og hvad tror du selv, ud fra de svar du har fået herinde................?

Link to comment
Share on other sites

Jonas jeg synes at du skriver mange indlæg om hvad du vil gøre når du starter. Men tror du ikke bare du skulle starte med at bruge din tid på træning?

Også synes jeg at du skal holde dig LANGT væk fra dit sidste forslag, jeg er ikke nogen ekspert, men det er ikke vejen. Der er ikke nogen genveje til en sund krop, kun til en stor og vandfyldt krop ( det er vel næsten det samme der bliver gjort med billige skinker, de vejer også meget, men når de bliver tilberedt smager de sku ikke så godt som den ægte vare )

Spis en banan og bind løbeskoen....

Palle

Link to comment
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------------------

Fik lige at vide at hvis jeg ville have noget der rykker så skal jeg have et produkt som hedder GREAT SEX et stof som hedder AVENA SATIVA det frigør mere testeron ellers skulle jeg have noget ACTADOLAN eller noget fra http://www.cellulex.dk/

Har du overhovedet nogen ide om, hvad du snakker om. Ikke at jeg selv ved noget om de ovenstående produkter, men i denne tråd lyder du som de bodyhouse newbies, som XAX altid snakker om. "Bliver jeg stor og stærk, hvis jeg tager ....

Ideen er jo bare, at du skal have energioverskud for at tage på i vægt, så spis lidt mere, hvis det er et problem. Der er vel ingen grund til at tage kosttilskud til at starte med, det kan du måske tænke over om et par måneder.

Hvordan kan du i øvrigt tage et produkt, som hedder 'GREAT SEX' seriøst? :shakehead:

Men jeg synes helt klart, at du skal købe et pulsur til din styrketræning :silly:

Link to comment
Share on other sites

Palle, det var mere svar til hans anden tråd om pulsur, hvor han ikke var sikker på, om han skulle bruge pulsur til styrketræning.

Jeg er lidt ny her, men til ikke-styrketrænere, kan jeg sige at det var ironisk

Link to comment
Share on other sites

Palle, det var mere svar til hans anden tråd om pulsur, hvor han ikke var sikker på, om han skulle bruge pulsur til styrketræning.

Jeg er lidt ny her, så det er mine første smilies,men til ikke-styrketrænere, kan jeg sige at det var ironisk :)

Link to comment
Share on other sites

Nemli' xax!

Jonas, hvis du endelig skal investere i noget som helst, saa er det en allerhelvedes masse traeningstimer der, hvor du traener. Og med traeningstimer mener jeg loeb/styrketraening/cykling eller hvad du nu laver. Det er vejen frem for dig.

Drop alt det andet og hold det saa simpelt som muligt - jeg ved godt, at det ikke er det svar, du gerne vil hoere, men det faar du mig aldrig til at skrive!

Venlig hilsen

Morten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share