Ustyr til strykeløft og deslige.


Muggz
 Share

Recommended Posts

Nu ligger landet sådan at jeg nærmer mig den sidste fase af min uddannelse, og jeg kunne derfor godt tænke mig snart at komme igang med noget heftig og ond styrketræning igen, da jeg ikke har rørt en håndvægt i snart 2 år og ærligt talt er ved at være lidt hungrende efter noget tung fysisk udfoldelse :pumpin:

Da jeg måske godt kunne tænke mig at begynde til noget styrkeløft på et tidspunkt men godt lige ville starte med noget almindelig tung træning på egen hånd (jeg har trænet fra jeg var 19 til jeg var 26) for ligesom at få en smule styrke tilbage (lidt hypertrofi ville heller ikke være dårligt :4flex:), ville jeg lige høre om nogen af alle de erfarne og vidende folk blandt styrkeløftere og andet godtfolk herinde måske kunne hjælpe mig med lidt guidening til hvor man kan købe knee-wraps, wrist-wraps, bælter, dragter og den slags henne?

Jeg har været i diverse sports- og fitness-butikker (bl a Loaded på Vesterbrogade)

men har ikke været i stand til at kunne finde de ting fra Inzer eller Titan som jeg helst ville anskaffe mig, ej heller kunne jeg finde et ordentligt 13mm styrkebælte der kunne passe mine bløde og fyldige hofter. :wink:

Jeg er naturligvis klar over at Inzer har en hjemmeside hvor man kan bestille fra USA, men ville helst se om man kunne anskaffe sig noget af det samme i DK, for hvad hvis man købte en dragt eller et par power-pants, og de ikke passede? Lidt nedtur at skulle skulle sende dem tilbage til guds eget land for en refund..

Har også besøgt Inzer.dk, men udvalget der virker ret begrænset, selvom det er nogle cool ting de har, og man kan ikke se størrelser på f. eks bælterne.

Så, kort fortalt, er der nogen der kan (gider) rådgive mig lidt til indkøb af noget styrke-gear her i landet? (Håber på et par positive tilbagemeldinger)

På forhånd mange tak.

P. S. Har selv mærket Titan en hjemmeside man kan bestille fra ligesom Inzer?

Link to comment
Share on other sites

Ok, mange tak for svaret. Men jeg har faktisk været inde på siden, og den var da fed nok, men det virkede som om der var et ret begrænset udvalg, og som om der var en masse ting man ikke kunne få.. f. eks en dødløftdragt.

Men det kan jo også være det bare er mig der har misfprstået et eller andet.

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen, tak for svarerne, der er sgu god service fra medlemmerne herinde må man sige :4thumbup:

Tak til titan/inzer for nummeret, jeg ringer på et tidspunkt så kan vi jo lige snakke om det og noget.. :bigsmile:

Hmmm.. jeg bliver sgu mere og mere tændt på at starte på noget styrkeløft med det samme, men de fleste klubber ligger ad helvede til langt væk når man kun har en studentercykel, well, på et eller andet tidspunkt må det jo ske, så jeg kan få mine big three op på et repektabelt niveau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share