Larry Brown til New York


ptpoul
 Share

Recommended Posts

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2118178

Så skulle det være en realitet. Larry Brown rejser til New York.

Jeg er ikke fan af den coach der bagtalte sine spillere til OL.

Skabte uro om sit hold ved at forhandle om nyt job under finalerne.

Flytter til New York efter hele uro'en i Detroit opstod fordi han var i tvivl om han ville kunne fortsætte med coaching gerningen (hvorfor faen forhandler han så om kontor job :blink: ). Nu melder Brown at han vil være tip-top efter 2mnd pause :raisebrow:

Hvad tror i han kan levere i New York?

Problemer:

-Hans krav om uselvisk spillestil vs Staphon Marbury..

-Forsvar vs Det er ikke praktiseret i New York siden Pat Riley smuttede.

-Hans stil med intriger og offentlig debat om spillere vs stjernenykkerne i NY

-Isiah Thomas og hans katastrofale valg af spillere/manglende evne til at udnytte sin cap space fornuftigt.

Bliver spændende at se hvad manden kan gøre i løbet af 2 sæsoners tid.

Tror i Marbury holder året ud i New York? Han må være værdifuld i en trade, og kan umuligt komme over ens med Larry's stil.

Link to comment
Share on other sites

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2118178

Så skulle det være en realitet. Larry Brown rejser til New York.

Jeg er ikke fan af den coach der bagtalte sine spillere til OL.

Skabte uro om sit hold ved at forhandle om nyt job under finalerne.

Flytter til New York efter hele uro'en i Detroit opstod fordi han var i tvivl om han ville kunne fortsætte med coaching gerningen (hvorfor faen forhandler han så om kontor job :blink: ). Nu melder Brown at han vil være tip-top efter 2mnd pause :raisebrow:

Hvad tror i han kan levere i New York?

Problemer:

-Hans krav om uselvisk spillestil vs Staphon Marbury..

-Forsvar vs Det er ikke praktiseret i New York siden Pat Riley smuttede.

-Hans stil med intriger og offentlig debat om spillere vs stjernenykkerne i NY

-Isiah Thomas og hans katastrofale valg af spillere/manglende evne til at udnytte sin cap space fornuftigt.

Bliver spændende at se hvad manden kan gøre i løbet af 2 sæsoners tid.

Tror i Marbury holder året ud i New York? Han må være værdifuld i en trade, og kan umuligt komme over ens med Larry's stil.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ka heller ikk li ham efter han flyttede fra 76'ers :mad: Hans stil ændrede sig rigtig meget :dry: Det gjorde det jo heller ikk bedre, som du os siger poul at han under OL i athen bagtalede næsten alle spillerne :blink:

Tror heller ikk at hans coaching style kommer til at FIT sammen med Starbury, eller for den skyld resten af holdet som slet ikk spiller sammen :blink: De har så mange sindssygt gode spillere men ka ikk få dem til at fungere sammen :mad:

Omkring trade :dry: hmmm tror faktisk starbury bliver tradet længere henne i sæsonen :mad: Men hvem ved måske får han det hele til at køre, og det ka jo kun glæde alle de sultne New yorkere som venter på et mesterskab :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Spørgsmålet er vel, hvad han vil i New York, som nok er NBA's mest kiksede hold. Deres spillerlønninger er omkring det dobbelt af salary cap (og et af de tre dyreste i NBA), og alligevel er de ikke gode nok til at komme i playoffen... oven i købet i øst.

I New York har man jo et krav om, at man er i playoffen hvert år, så i stedet for at bygge et hold op, prøver man at lappe på holdet med handler, som oftest bringer dem overbetalte spillere på positioner, som de ikke har brug for, så holdet består stort set ikke af andet end shooting guards og power forwards.

Med det spillermateriale og manglende Cap space kan ingen trænere skabe et tophold.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig altid godt kunne lide Larry Brown som træner, bortset fra alt det pis med at han bagtaler sine spillere i medierne, uden at gå til spillerne først, og konfrontere dem med problemerne.. :nonono:

Mht. "Stephon Marbury-problemet" så tror jeg faktisk godt at det kan komme til at fungere efter et stykke tid. Brown fik det jo til at fungere med Iverson i Philly, så hvorfor ikke også med Marbury i New York??

Jeg tror det bliver et større problem for Isaiah Thomas og Larry Brown at arbejde sammen, eftersom de begge to har deres helt egen filosofi omkring hvordan et hold skal styres, og de er begge meget stædige og vil helst ikke gå på kompromis. Derfor tror jeg at de fleste problemer vil opstå mellem de to.

Som Chris skrev så er det problem at New York prøver at lappe lidt på holdet i stedet for at bygge det op fra bunden. Og hva' fa'en er meningen med alle de guards!??! Stephon Marbury, Allan Houston, Jamal Crawford, Anfernee Hardaway, Quentin Richardson og Nate Robinson. Som jeg snakkede med Poul om igår, så er det vidst på tide at de trader Houston og evt. Penny, for de er jo alligevel gamle, udbrændte og skadet det meste af tiden..

Byg et hold op med Marbury som PG, Crawford som SG og Richardson som SF, og så to store folk som spiller godt forsvar, spiller hårdt og tager mange rebounds, for dem har de en del af. Så skal de bare have nogle guards der lever af deres forsvar til at komme fra bænken, og så begynder det at se lidt fornuftigt ud.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og så li med Nate robinson som back up guard :4thumbup: han er godt nok en af de ondeste basket spillere jeg har set :4thumbup: jeg ku godt finde på og sige han bliver blandt kandidaterne til Rookie of the year :4thumbup: Han havde satme en leeeeeee summerleague :devil: Off topic, beklager :4thumbup:

men simon tror os du har helt ret i at han sagtens ka få det til atvirker li som han gjorde det med AI :4thumbup: Marbury og iverson minder jo os mget om hinanden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

men simon tror os du har helt ret i at han sagtens ka få det til atvirker li som han gjorde det med AI  Marbury og iverson minder jo os mget om hinanden

Ja, det bliver ihvertfald et spændende projekt at følge. :smile: Og som "gammel" Knicks-fan så vil jeg hellere end gerne se dem i playoffs igen! :4thumbup: Evt. i en serie mod Heat hvor Nate Robinson dunker Shaq i bøtten utallige gange, hehe... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Problemet med NYK er jo immervæk at der ikke er nogen der gider have deres spillere. Halvdelen af holdet består af tidligere stjerner, der enten er skadede eller er forbi deres prime, samtidig med at de stadig hæver en ½ milliard ved kasse 1. NYK kommer ikke videre før de indser at de skal starte fra bunden af. Fyr Isiah, som INTET har bevist som GM. Få NYK til at spille forsvar igen, og så har de måske en chance for at komme i playoffs, hvor alting kan ske.

Eller de kna vente et år eller 2 og så håbe på at LBJ, skifter til NYK :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share