Vægttab......hjælp mig !!!


zoe
 Share

Recommended Posts

Efter at have læst alle indlægne må jeg sige at jeg tror øget springstyrke evt. kombineret med en diæt som passer til dit behov vil være på sin plads.

Jeg kender er par atleter, der træner eksplosiv squat som en central del af deres træning. En squat hvor du ikke går helt ned og eksploderer så du hopper med vægten vil give dig meget springstyke.

Link to comment
Share on other sites

Hey jarvig13

Jeg har lidt svært ved at regne mit indtag ud i kalorier men her er hvad jeg spiser på en dag.....en portion spec k om morgenen ca 50 gr og lidt mælk på, til frokost en klapper med pølse aner faktisk ikke hvad den vejer og så en mere kl ca fem ....til aften efter træning tager jeg en protein shake eller en liter mathilde......

Jeg træner ca 9 timers cardio om ugen derudover ca 11timers styrke træning

Jeg er: mand, 23år, 195cm høj og vejer 96kg jeg arbejder i en vuggestue så det er ikke det store aktivitets niveau jeg har i løbet af en dag, men jeg sidder ikke helt stille

ved ikke om det er til noget ellers må vi lige tage det op igen

føreløbig tak for alle de indlæg i har smækket op, MOL er det fede pis

Zoe ???

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på det er alt du spiser og drikker? Hvad med smør/margerine på brødet, mælk/sodavand/sportsdrikke/juice at drikke, dressinger, lakridser, vingummi, sukker på spec K (hvad er dette forresten, det med sukker er kun et gæt?), ymer, ost, øl osv.

Og helt præcist: Hvad indeholder din shake og hvor meget vejer sådan en?

Link to comment
Share on other sites

.....en portion spec k om morgenen ca 50 gr og lidt mælk på, til frokost en klapper med pølse aner faktisk ikke hvad den vejer og så en mere kl ca fem ....til aften efter træning tager jeg en protein shake eller en liter mathilde......

Jeg træner ca 9 timers volley om ugen derudover ca 11timers styrke træning/cardio

Dvs. alt hvad du får at spise er 4 små mellemmåltider og så mere end 2 timers træning om dagen?

:freaked:

Det undrer mig ikke, hvis din krop sidder tungt på reserverne og i øvrigt har sat stofskiftet ned.

Som jeg ser det, kan du starte med at spise noget mere til morgenmad (morgenmaden er vigtig og sætter stofskiftet i vejret efter natten). Havregryn mætter godt og længe.

Formiddag; en klapper med pølse

Frokost: to-tre klappere eller tilsvarende, gerne med proteinrigt pålæg

Eftermiddag endnu en klapper med pølse

Aften: et måltid rigt på protein (fx en kyllingefilet med ris/grøntsager til)

Sen aften e. træning: Protein eller en klapper m. proteinrigt pålæg (eller cacao - som dog indeholder mange kulhydrater)

Ovenstående er blot et par tilføjelser til din nuværende kost. Kort: spis meget protein og lidt mindre kulhydrat. Hold fedtet nede, men undgå det ikke totalt.

Bemærk, at der er skudt et par ekstra måltider ind - middagsmad og aften. Denne mængde er ovenikøbet ret lidt for en fyr i din str., især med den træningsmængde. Jeg håber det er nok til at sætte stofskiftet lidt igang.

Jeg er ikke den store kostexpert, men det behøves heller ikke for at se, at din krop kører på vågeblus med den kost. :) Kan det virkelig passe at du har det hele med?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share