Muskel/led ved albuen


k0rgx
 Share

Recommended Posts

Hej

For 4 år siden fik jeg en skade da jeg under kampsportstræning tog en masse armbøjninger og nærmest lod min krop falde ned på gulvet da jeg sku sænke mig og bøje armene.

Det har resulteret i at jeg den dag idag ikke kan belaste min venstre triceps hårdt. F.eks. skal jeg tage ret bredt fat, ved bænkpres og armbøjninger, ellers gør det ondt efter de første par stykker.

Jeg kan sagtens presse stangen op med smalt greb. Det er kun når jeg skal bøje armen igen og musklen skal strække sig ud igen.

Det giver et skarpt stik i musklen ved albuen og giver vedvarende smerte bagefter, og når det sker, så føles det som om der er en muskel eller en sene der ruller rundt. Det føles ikke som en ledskade, men snarere som en muskel eller et eller andet der brokker sig.

Jeg har aldrig været til læge med armen, men nu hvor jeg snart skal aftjene værnepligten, så frygter jeg lidt for om jeg kan få nogle problemer med at tage armbøjninger, så jeg vil gerne lige høre: Har nogen prøvet noget lignende ?

Eller er der nogen der har en idé om hvad det kan være ?

På forhånd mange tak

Ps. Jeg har prøvet at holde et par måneders pause fra at træne triceps, men det gør bare at jeg kan tage to-tre reps mere før albuen "klikker" igen og gør ondt.

Kan det være noget inflammation ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share