Træning i Århus...


Cyriz
 Share

Recommended Posts

Yes, jeg er Lawman's faste "no-training"-programs træningsmakker, jeg er også med på den meget strenge "get big quick" bulking diæt som Mikkel har opfundet, med kun at spise McFlurry med karamel og daim. Jeg agter muligvis at supplere den med yderligere bulkning ifa. yderligere indtagelse af øl i Prag. Hvor jeg selvfølgelig kun vil træne i lyserøde cykelshorts og høre æbleplukker musik, imens jeg tæsker dødløfts-maxforsøg af i smithstativet.... Muligvis vil jeg køre cardio engang imellem, hvis ellers jeg kan finde et lokalt hunkønsvæsen, der synes jeg er sej :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten :)

Jeg oplevede ellers noget weird nede i AUS i går, da jeg trænede sammen med Søren. Der kom en fyr, jeg ikke har set før hen og spurgte ordret: "Hej. Har i kontakt til en dealer?". Søren troede selvfølgelig at han mente proteinpulver eller sådan noget. Hvortil fyren svarede "Nej, noget ulovligt". Hvortil vi bare måtte ryste på på hovedet og undre os over det lille optrin. Jeg ved ikke om han er ved at skrive en artikel eller et eller andet, men det var da yderst underligt, og første gang jeg lige har oplevet det i AUS. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er egentligt instruktører dernede nu her udover Holger og Malene (Hvis hun stadig er det)??

<{POST_SNAPBACK}>

Der er ihvertfald også en mediciner på billederne over instruktører.. men han har aldrig henvendt sig til os.

Velkommen til Klaus :smile:

Link to comment
Share on other sites

jo medicineren er Mikkel mener jeg. og så er der også Preben.

<{POST_SNAPBACK}>

oh ja, Preben der jo er ekspert i at svine folk til med bemærkninger om at: "du er da vist ny her", kan mindes at han skræmte en pige væk, der var ifærd med at squatte :sneaky2:

-derudover er han jo også ekspert i sidelaterals, Lawman og undertegnede har fanget ham i at køre failuretræning med 10 kgs håndvægte op i en vinkel på max 20 grader fra kroppen :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Ahhh boys, jeg synes I er lidt for hårde ved de kære instruktører. De to jeg har hilst på i AUS, Holger og Mikkel, er begge flinke folk med en stor viden. Mikkel har sagt at de i en overgang ikke fik løn udbetalt, så på samme måde som med powercaget tror jeg fejlen skal findes et andet sted i AUS bestyrelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være det er lidt hårdt sagt. Størstedelen af ansvaret ligger jo ved ledelsen. Når det kommer til stykket er det dem der bare ikke har formatet til at ansætte folk til at være instruktører. Det passer mig egentlig fint at der ikke er flere, for de lærer ikke folk den form for træning jeg er tilhænger af. Det der bare er synd er at der rent faktisk er mange der er interesseret i at komme i bedre form på en fornuftig måde. Har fx set flere der forsøger sig for første gang på dødløft mens instruktører har været i huset....og det har altså ikke set sundt ud

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share