Weighgainer


olesen82
 Share

Recommended Posts

hej

er i gang med at lede efter noget weight gainer på nettet men er blevet lidt forvirret angående de forskellige mærker, hvad jeg skal være opmærksom på osv.

er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med div. produkter

på forhånd tak

morten

Edited by olesen82
Link to comment
Share on other sites

hej igen

det kunne være jeg lige skulle specificere hvad mit mål er.

jeg mener selv at få få lidt protein, så det skal være en weightgainer med forholdsvis meget protein indhold.

fandt et produkt hvor man fik tilført 1000 kalorier pr. servering. er det ike rimelig sygt?? og "kun" 52 gram protein.

har planer om at drikke det efter morgenmaden, evt kl 11, ca kl 16, lige efter træning ca kl 19:30 og inden sengetid ca kl 23:

er det for meget. er begyndt at få noget ordentlig mad ved siden af, men det kniber som sagt med proteinindttaget i løbet af dagen.

håber i kan vejlede mig lidt

morten

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener du manger protein, hvorfor så ikke supplere med proteinpulver i stedet for weight gainer?

Med den priskrig visse forhandlere kører pt (kig dig omkring :wink: ), så er det vist lige før at proteinpulver er billigere end WeightGainer kg for kg, og naturligvis meget billigere set på kg-prisen for protein.

WeightGainer er proteinpulver blandet med kulhydratpulver, og kulhydrater burde altså være nemme at finde i helt almindelige fødevarer, både billigere og bedre end i WeightGainer. Kun hvis du virkelig ikke har mulighed for at lave dig en madpakke hjemmefra eller absolut ikke kan spise mere almindelig kost og du stadig ikke tager på, synes jeg man skal overveje WG. Hvis man ikke spiser sig mæt 6+ gange dagligt og har talt kalorier for at spise nok, så mener jeg ikke man har gjort tilstrækkeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

ok.

tak for svarene. tror jeg køber protein i stedet. tror jeg får nok kulhydrater.

men er der nogen der kender et sted hvor det er let at regne ud hvor mange kulhydrater, protein. og fedty man får pr dag. jeg tænker på om der findes et eller andet smart hvor jeg bare kan taste ind fx 200 g havregryn og så regner den det ud for mig. hvis i forstår hvad jeg mener.

eller er man tvunget til at kigge bag på alt det man spiser og så selv regne det ud

Link to comment
Share on other sites

hvorehenne på siden. kan ikke finde det.

<{POST_SNAPBACK}>

det problem lader til at være løst :smile:

kan overhovedet ikke få det til at virke. den kommer med nogle underlige tal

hvilke fødevarer gælder.

Mælk??

proteinpulver???

hvad fanden skal jeg gøre

<{POST_SNAPBACK}>

Læs vejledningen på sidste fane i regnearket.

Du kan selv tilføje fødevarer, hvis de eksisterende ikke er tilstrækkeligt. Mælk står som "letmælk", "skummetmælk", "sødmælk" og "minimælk" hvis ikke det er en jeg selv har tilføjet.

Selvstændig tankegang er tilladt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share