Generelt ondt i kroppen


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Det er en lidt underligt, men har undret mig over det i lang tid nu.. Har off dage onsdag (cykler dog 25 km i skoven der) lørdag og søndag. Så eller 2-split program ugen igennem. Syntes jeg er altid træt i kroppen og det er ikke fordi jeg ikke får ernæring nok ligger på 4500 kcal ca 170-200 gram protein hver dag. Ved bare ikke om det er et signal fra min krop med at dne vil sige at nu skal vi holde pause land tid. træner 2 mdr så holder jeg 1 uge off (dekonditionering)

Jeg har ondt i alle led i kroppen hvis man kan sige det sådan, skuldre, bryst, ben ryg, arme. Ja faktisk hele kroppen. Det er overhovedet ikke sådan at når jeg kommer om til træning jeg ingen energi har for det har jeg. Træner som jeg altid har gjort 3½ år. Jeg er pt inde i en kreatin cyklus og været det 1 mdr. Er det mine led der er overbelastet ? Vil jo gerne træne med sætter helbreder først. Håber der er en der har prøver noget lig. som de syntomer jeg har. Har haft det ca 4-6 mdr.

:please:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ondt i alle led i kroppen hvis man kan sige det sådan, skuldre, bryst, ben ryg, arme. Ja faktisk hele kroppen. Det er overhovedet ikke sådan at når jeg

  :please:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du været hos lægen? Det kan være en betændelsestilstand. Har du prøvet at holde træningspause. Hvis ja, hjalp det?

Har du prøvet at stoppe med de tilskud du tager? Tager du evt medicin? Har der været andre ændringer i perioden?

Mit forslag er at du tager et smut forbi lægen og bliver undersøgt. Det er ikke et sundhedstegn at have ondt i alle led gennem så lang tid. Men det skal undersøges af en professionel :smile:

God bedring.

Link to comment
Share on other sites

Det er en lidt underligt, men har undret mig over det i lang tid nu..  Har off dage onsdag (cykler dog 25 km i skoven der) lørdag og søndag. Så eller 2-split program ugen igennem. Syntes jeg er altid træt i kroppen og det er ikke fordi jeg ikke får ernæring nok ligger på 4500 kcal ca 170-200 gram protein hver dag. Ved bare ikke om det er et signal fra min krop med at dne vil sige at nu skal vi holde pause land tid. træner 2 mdr så holder jeg 1 uge off (dekonditionering)

Jeg har ondt i alle led i kroppen hvis man kan sige det sådan, skuldre, bryst, ben ryg, arme. Ja faktisk hele kroppen. Det er overhovedet ikke sådan at når jeg kommer om til træning jeg ingen energi har for det har jeg. Træner som jeg altid har gjort 3½ år. Jeg er pt inde i en kreatin cyklus og været det 1 mdr. Er det mine led der er overbelastet ? Vil jo gerne træne med sætter helbreder først. Håber der er en der har prøver noget lig. som de syntomer jeg har. Har haft det ca 4-6 mdr.

  :please:

<{POST_SNAPBACK}>

Dine led er det smerter eller ømhed? Balancen er hårfin som du kan se af figuren vil de fleste gerne vil ligge øverst på "effektiv træning" kurven (afhænger jo også af ormålet, men lad os antage du også vil).

Som jeg læser det er du tydeligt mærket af dine tidligere træninger, men sådan er det vel for de fleste...ømhed og træthed, men ikke smerte...

Pt. par råd at følge:

- væskebalancen (her er jeg selv elendig og der betales altid ved kasse 1)

- udstrækning

post-6707-1125619940_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Syntes bare ikke selv jeg træner for meget. Men syntes bare det er underligt at have ondt et eller andet sted i kroppen. Er blevet tjekket ved lægen for 1 mdr siden han sagde jeg var så sund og rask som en ung mand kunne være. Smed tøjet og han blev imponeret over min fysik og spurgte om jeg trænet for meget osv. Så sagde han prøv at give kroppen ro. Da jeg måske overbelastede mine led, tror i måske en god EPA omega 3, 6, 9. Kunne hjælpe kan nemlig huske jeg ikke har taget hørfrø olie i 3-4 mdr så det passer meget godt med intervallet så måske kunne mine led godt trænge til at blive "smurt" ? Jeg spiser stadig ca. 3 dåser makrel og 2 dåser tun i ugen. Nogle der har erfaringer med msn ? eller andre kosttilskud der virkelig virker ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share