Coca-Cola erkender Powerades manglende virkning


magic
 Share

Recommended Posts

Jeg forstår ikke hypet... kan ikke se noget galt i at drikke den i stedet for f.eks. en cola, så hvorfor må de ikke markedsføre den til unge? Og hvad er der nu galt med markedsføringen af onside sport, faxe kondi har sgu da ført sig frem som epo med sukkersmag de sidste mange år.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Det skulle jo nødig ende som her på island hvor mange drikker powerrade istedet for coke og tror de er så sunde og taber sig hvis de bare løber i 20 min om morgenen og så bæller det stads hele dagen!

(forresten har Islands overhalet USA in % overvægtige børn under 12... :raisebrow: )

Link to comment
Share on other sites

(forresten har Islands overhalet USA in % overvægtige børn under 12... :raisebrow: )

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke fordi, at øen er for lille til, at man kan dyrke motion!

<{POST_SNAPBACK}>

Island lille??? Her er sgu 100250 kvm at rende rund på (DK= 43070 kvm) - og da her kun bor 289.000 mennesker er her sgu rigeligt plads!

(og hvis man ikke kan lide kulden om vinteren, så kan man jo bare svømme. I "Stor"Reykjavik hvor der bor ca 180.000 mennesker er der: 3 langbanebassiner, 11 kortbanebassiner og en flok skolebassiner at boltre sig i - alle pånær skolebassinerne åbne fra kl 6.30 til kl 21.30/22.30 :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

Island lille??? Her er sgu 100250 kvm at rende rund på (DK= 43070 kvm) - og da her kun bor 289.000 mennesker er her sgu rigeligt plads!

(og hvis man ikke kan lide kulden om vinteren, så kan man jo bare svømme. I "Stor"Reykjavik hvor der bor ca 180.000 mennesker er der: 3 langbanebassiner, 11 kortbanebassiner og en flok skolebassiner at boltre sig i - alle pånær skolebassinerne åbne fra kl 6.30 til kl 21.30/22.30  )

Jeg troede du var viking om vinteren og jumped rundt i havet :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share