Billigste vægttræningscentre i København?


plindboe
 Share

Recommended Posts

Jeg betaler for tiden 350 om måneden. Det er ikke så slemt, men da jeg er én af de fattigste personer i landet, vil jeg gerne høre om der eventuelt er nogle centre der er en del billigere, og hvilke. Centre på Nørre-/Østerbro ville foretrækkes, dog kan jeg godt tåle en cykeltur hvis der kan spares nok gysser. Vil sætte pris på diverse forslag.

Peter :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg betaler for tiden 350 om måneden. Det er ikke så slemt, men da jeg er én af de fattigste personer i landet, vil jeg gerne høre om der eventuelt er nogle centre der er en del billigere, og hvilke. Centre på Nørre-/Østerbro ville foretrækkes, dog kan jeg godt tåle en cykeltur hvis der kan spares nok gysser. Vil sætte pris på diverse forslag.

Peter :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Fitness World Vesterbro (mener det ligger på lille Istedgade) koster 199/md PBS! Har ikke set noget billigere. -desuden er deres faciliteter i top, med undtagelse af badeforholdene. De er dog ok, men ikke som i Fitnessdk :wink:

Link to comment
Share on other sites

Generelt så plejer vægttræningsrum tilknyttet idrætsklubber at være billigst.

Der er f.eks. AK Gotha, IK99, AK Thor, AK Viking og en række andre.

Det ligger somregel på 60 - 100 kr. pr. måned. Gerne med 3 måneders tilmelding ad gangen.

Styrkeløfterklubberne må også være til at betale sig fra.

Men så snart det er private centre så ryger prisen op på omkring det 4-dobbelte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er som altid pjattet med sol og motion ved lygten (kig i centerguiden) ellers er svanemøllehallen eller nørrebrohallens bøfrum er også billige og har anstændige frivægts faciliteter.

Alle de ovennævnte steder er dog ikke lækre fitness kæder med duller i spandex og med bløde sæder på maskinerne. Det er basic steder med mulighed for led træning.

Link to comment
Share on other sites

pro1,

jeg kender stedet da det er der jeg træner. :cooldance: Tilbuddene er bare for at lokke, når man skal have fast medlemsskab er det en del dyrere.

ptpoul,

led træning er hvad jeg leder efter. Dog kan jeg forestille mig at jeg vil komme til at savne dullerne. Men jeg bliver nok nødt til at skifte da min bankkonto skriger til mig at jeg skal skifte til et billigere center.

Peter :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share