Tunvand


ja5260
 Share

Recommended Posts

Hej MOL :4thumbup:

Nu er jeg rimlig glad for tun.

Har så hørt vandet fra tun, skulle være rigt på protein.

Tvivler dog på det smager godt, men ned skal det.

Så vil hører, om der er nogle derude, der drikker vandet?

Eller som ved en del omkring indholdet i tunvand? :4mewantfood:

Edited by ja5260
Link to comment
Share on other sites

Jeg er så ret sikker på at der ikke er særligt meget protein i vandet fra dit tun :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det tror jeg altså heller ikke at der er... Det ligger jo i selve kødet fra tunfisken og det er nok begrænset hvor meget af det der er opløst i vandet :4smartass: haha! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så ret sikker på at der ikke er særligt meget protein i vandet fra dit tun :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det tror jeg altså heller ikke at der er... Det ligger jo i selve kødet fra tunfisken og det er nok begrænset hvor meget af det der er opløst i vandet :4smartass: haha! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal det nok ikke drikkes! :cooldance:

Ville bare tro, der ville være en del protein, i selve vandet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer tit at drikke vandet fra tunet, det smager rent faktisk ikke så slemt :bigsmile:

  Men det er nok ikke mere end et par gram protein vi taler om, men hvorfor ikke også få dem ned i stedet for at smide det i vasken :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

tja, men så vil jeg hellere klemme et æg ned i stedet for at drikke vandet... Men det er bare lade være med at hælde alt vandet ud.. fordi så bliver det så tørt... Synes det smager bedre når det er lidt mere fugtigt i det... :innocent:

Edited by Dan9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share