Dansk deltagelse i verdens hårdeste race


Waits
 Share

Recommended Posts

For tredie gang deltager et dansk ekstremsports-hold i verdens hårdeste og mest prestigefyldte adventure-race. Her skal de bestige, hvad der svarer til Mount Everest tre gange på seks dage, og løbet spås til at blive det hårdeste nogensinde.

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=395018

Bliver spændende at se hvor godt de klare sig,

Held og lykke herfra :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Inliners er jo en del af de fleste større adventure-races.

<{POST_SNAPBACK}>

Måske, men det er da stadig noget pjat i forhold til de øvrige "sportsgrene". Med mindre det selvfølgelig er off-road-inline. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig, alle de andre grene er baseret på noget back-to-basic agtigt, ud og nyde naturen. In-liners derimod, skal have en relativ god asfalt vej. Når det er tilfældet hvorfor så f.eks. ikke køre normal cykel istedet for mountain-bike. Jeg synes det er en direkte nedvurdering og ødelæggelse af myten omkring disse løb.

Men derudover bliver det spændende hvordan de klare sig, for de er nogle hårde gutter og gutinder. Det er jo meget livsbekræftende at de bedste alle er oppe i alderen, i forhold til topatleter i andre sportsgrene.

Link to comment
Share on other sites

Inliners er jo en del af de fleste større adventure-races.

<{POST_SNAPBACK}>

Måske, men det er da stadig noget pjat i forhold til de øvrige "sportsgrene". Med mindre det selvfølgelig er off-road-inline. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig, alle de andre grene er baseret på noget back-to-basic agtigt, ud og nyde naturen. In-liners derimod, skal have en relativ god asfalt vej. Når det er tilfældet hvorfor så f.eks. ikke køre normal cykel istedet for mountain-bike. Jeg synes det er en direkte nedvurdering og ødelæggelse af myten omkring disse løb.

<{POST_SNAPBACK}>

Enig. Ikke fordi det ikke er hårdt at køre inliners. Det er det garanteret. Jeg har dog ingen anelse om det - jeg nåede kun at køre skateboard og jeg er overbevist om, at inliners i mit tilfælde er lig med colles-fraktur...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu stadig det kunne være spændende at få en af dem til at skrive log om deres træning her på MOL  :wub:  :cooldance:

Du kan da bare følge med i min - den er langt mere hardcore! :laugh:

Nej, spændende læsning. Kunne være sjovt at nå det niveau en dag...

Mht. inliners, så er jeg enig i, at de er noget malplaceret. Tror egentlig bare de er kommet med, fordi det var så stort i 90'erne, og gamle habitter dør hårdt... eller... øh...

Link to comment
Share on other sites

Mht. inliners, så er jeg enig i, at de er noget malplaceret. Tror egentlig bare de er kommet med, fordi det var så stort i 90'erne, og gamle habitter dør hårdt... eller... øh...

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Jeg vil foreslå at man udvider triathlon med skeetskydning og udskifter spydkast med synkronsvømning eller skak i 10-kamp.

Sindbad

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share