NFLpicks på tv2 MOL's privatliga


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

En udemærket artikel fra ESPN og Bruschi's tilbagekomst Link

Ja ganske fin artikel..! :smile: Men er nu noget uenig med forfatteren når han siger at Tedy Bruschi er et 'Shoe in for comeback player of the year' .. I hvert fald ikke endnu.! Syntes ikke det er noget der skal gives for graden af en spillers skade, men mere præstationerne efter en sådan skade.. Eksempelvis sad Carolina WR Steve Smith ude hele sidste sæson med et brækket ben... I år er han nok pt. den bedste WR i ligaen..! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja ganske fin artikel..! :smile: Men er nu noget uenig med forfatteren når han siger at Tedy Bruschi er et 'Shoe in for comeback player of the year' .. I hvert fald ikke endnu.! Syntes ikke det er noget der skal gives for graden af en spillers skade, men mere præstationerne efter en sådan skade.. Eksempelvis sad Carolina WR Steve Smith ude hele sidste sæson med et brækket ben... I år er han nok pt. den bedste WR i ligaen..! :w00t:

Helt enig. Smith har været rigtig god, jeg var enormt imponeret da jeg så kampen mod Vikings. Han kørte jo rundt med sin modspiller (smoot tror jeg nok han hed). Bruschi skal jo også lige præstere før, at man kan kalde ham comeback player of the year.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Smith har været rigtig god, jeg var enormt imponeret da jeg så kampen mod Vikings. Han kørte jo rundt med sin modspiller (smoot tror jeg nok han hed). Bruschi skal jo også lige præstere før, at man kan kalde ham comeback player of the year.

Nemlig..! Fred Smoot hedder han.. Og han blev totalt rundbarberet! hehe.. Ikke en god dag for ham, han er netop købt ind til det formål at stoppe Wideouts som Smith.. tror vist han fik 11 mio dollars i signing bonus.. ching ching! :blink:

Ja, Bruschi skal lige vise lidt mere i de kommende kampe, før han kan nævnes i den sammenhæng. Men det er stadig rigtig flot at han vender tilbage som han gør..

Link to comment
Share on other sites

Fred Smoot er også mistænkt for at være én af arrangørerne bag Vikings' lille udflugt forrige uge.

En episode som var stærkt medvirkende til at sende holdet ud i dyb krise.

Udflugten er, som i sikkert har bemærket, blevet voldsomt omtalt i de amerikanske medier, og forargelsen har været enorm. Men er jeg den eneste som synes at reaktionen har været lidt overdreven?

Ikke at jeg dermed mener at det Vikings-spillernen gjorde var smart, men jeg mener alligevel at omtalen lugter lidt rigeligt at puritanisme og seksualforskrækkelse.

Link to comment
Share on other sites

Fred Smoot er også mistænkt for at være én af arrangørerne bag Vikings' lille udflugt forrige uge.

En episode som var stærkt medvirkende til at sende holdet ud i dyb krise.

Udflugten er, som i sikkert har bemærket, blevet voldsomt omtalt i de amerikanske medier, og forargelsen har været enorm. Men er jeg den eneste som synes at reaktionen har været lidt overdreven?

Ikke at jeg dermed mener at det Vikings-spillernen gjorde var smart, men jeg mener alligevel at omtalen lugter lidt rigeligt at puritanisme og seksualforskrækkelse.

Jeg ved desværre ikke meget om den omtalte udflugt..! Så det er begrænset hvad jeg an deltage med.. Men givet at det var pænt usmart af de 17 involverede Vikings spillere. Jeg håber ikke at de forventede at ingen ville finde ud af det..? For det er da direkte stupidt..! Efter min mening er det KUN deres egen skyld og derved mener jeg IKKE det kan bruges som argument for, at de spiller dårligt.

Link to comment
Share on other sites

Fred Smoot er også mistænkt for at være én af arrangørerne bag Vikings' lille udflugt forrige uge.

En episode som var stærkt medvirkende til at sende holdet ud i dyb krise.

Udflugten er, som i sikkert har bemærket, blevet voldsomt omtalt i de amerikanske medier, og forargelsen har været enorm. Men er jeg den eneste som synes at reaktionen har været lidt overdreven?

Ikke at jeg dermed mener at det Vikings-spillernen gjorde var smart, men jeg mener alligevel at omtalen lugter lidt rigeligt at puritanisme og seksualforskrækkelse.

Velkommen til U.S.A.!! Visse steder i U.S.A. har de travlt med at være hellige, sådan er det bare :smile:

Det plejer nu ikke at sne i Boston på denne tid af året, men hvis det bliver koldt kan det jo godt gå hen at blive et problem for Manning. Når ens spil er anlagt på at kaste så er det sgu vigtigt ikke at have kolde fingre :wink:

Link to comment
Share on other sites

PREHN: Jeg har jo noget at hente, så det er lidt vigtigt at jeg får flere points end jer..! :tongue:

PTPOUL: Hvad tænker du på..? De 2 nye kommentatore har jo den 1. kamp på zulu. Så den kan du ikke få Claus og Jimmy kommentator lyd på..! Men hvis du ik har noget imod en masse reklamepauser og amerikanske kommentatore, så kan du evt. prøve www.streamtvnow.tv

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

jeg ligger nummer 1, jeg ligger nummer 1....... :cooldance:

1/ admiral-prehn (3043 Point) Se detaljer

Hold Manager: admiral-prehn

2/ donprehn (3031 Point) Se detaljer

Hold Manager: donprehn

3/ kalak_gbp (2985 Point) Se detaljer

Hold Manager: kalak_gbp

4/ vernerlohals (2969 Point) Se detaljer

Hold Manager: vernerlohals

5/ offi92 (2951 Point) Se detaljer

Hold Manager: offi92

6/ anders_l_holm (2801 Point) Se detaljer

Hold Manager: anders_l_holm

7/ mrfreeze (2635 Point) Se detaljer

Hold Manager: mrfreeze

8/ kessek (2500 Point) Se detaljer

Hold Manager: kessek

9/ rglud (2472 Point) Se detaljer

Hold Manager: rglud

10/ huz (2372 Point) Se detaljer

Hold Manager: huz

11/ spockie (2102 Point) Se detaljer

Hold Manager: spockie

12/ thepaintrain (1759 Point) Se detaljer

Hold Manager: thepaintrain

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu ikke nemt at hente ind på toppen, selvom man har en kongerunde..! Fik vist ik hentet meget mere end 30 points ind med mine 610 points i denne runde..! :dry:

Og så så jeg lige at ThePainTrain IKKE har sat picks for 6. runde..! tsk tsk..! :mad: Det betyder jo at vi ikke kan være med i holdkonkurrencen så vidt jeg er informeret..?

Link to comment
Share on other sites

Jeg satsede 50 point på Packers. Ret naivt muligvis, men jeg regnede med at Charlie Batch ville spille elendigt. Det gjorde han også, men Steelers vandt som bekendt alligevel.

Og så tog jeg også grueligt fejl i min prestige-forudsigelse om at Colts ville tabe i New England. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share