Bicep/tricep overbelastning?


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hey..

Jeg døjer nu, igen, med en albue-skade... dog er jeg ikek sikekr på om det er skade eller voerbelastning...

Smerten forkommer ved bænkpress (alle former, dog nogle mere end andre), curls og french press.. Dog undre det mig, at chins/pulls og millitary press forløber smertefrit...

Smerten er i venstre arm, lige over albuen, eller omkring... og kan ikek finde ud af om det er bicep eller tricep den er gal med, eller om det er en sene eller knogle..

Det generer mig en del, da jeg helst ikke ønsker styrke eller masse fald i hverken bænk eller bicep...

Nogle råd til hvad det kan være? og hvad jeg kan gøre??

på for hånd tak...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nemlig selv døjet med problemer der minder om dine. Det har gjort ondt at bænke tungt, køre fransk pres og biceps øvelser. Det jeg kender lidt til anatomien fik jeg en ide om at det kunne være en nerveirritation. Jeg tog så til min massør/heksedoktor og han undersøgte mig. Han kom frem til samme konklusion og manipulerede med mine ryghvirvler. Smerterne forsvandt så med det samme og jeg har ikke haft problemer siden. Måske er det løsningen for dig :wink:

Tag eventuelt til en kiropraktor og fortæl ham om dine smerter.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share