Kreatin og ødem


Sortiarius
 Share

Recommended Posts

Hej

Er netop blevet færdig med loading fasen i min første kreatinkur (har taget 4 x 5g i 7 dage) og har bemærket at jeg efterhånden er ved at være godt opsvulmet. Jeg var opmærksom på at kreatin initialt ville øge mængden af intra/extra cellulær væske, men ikke i den grad som det har været tilfældet. Vi snakker ikke 1-2kg her, snarere 3-4 (eller endnu mere). Jeg er efterhånden blevet godt oppustet i hovedet, og mine arme er hænger konstant halv-flekteret som havde jeg lige trænet biceps. Der er også kommet stræk-mærkelignende riller på underarmene, mildest talt der er lige lovlig rigeligt med den her hævelsestilstand.

Umiddelbart stiller jeg mig uforstående overfor den, da den, som jeg har forstået skulle kommende pga af manglende diurese, men det har i hvert fald ikke været tilfældet for mig da jeg mere eller mindre er på toilet hele tiden.

Mit spørgsmål er, 1)hvordan kan det være jeg har øget væske i kroppen med en øget diurese, og 2) hvornår f***** holder det op - sådan erfaringsmæssigt - vil det forsvinde hurtigt nu jeg ikke loader mere (og nøjes med 4-5g pr dag) eller kan jeg regne med flere uger endnu i mit bamse-jeg?

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share