Det brænder som bare helvede


huz
 Share

Recommended Posts

For et stykke tid siden fik jeg ligepludselig et 'stik' på indersiden af venstre læg, da jeg sad på en bænk mellem sæt med DBs. Jeg troede først et eller andet insekt havde bidt mig, for det var sådan en pludselig stikkende/brændende fornemmelse. Men der var intet at se, og gik væk med det samme igen.

Dagen efter (cardio dag) fik jeg samme stikkende smerte i venstre lår, da jeg strak ud efter opvarmningen. Smerten ligger på indersiden af venstre lår og føles som om jeg bliver brændt med en lighter. Området er en smal streg på midten af inderlåret på ca. 10 cm.

Jeg har fået denne brændende smerte under udstrækning lige siden (5-6 dage) og det gør virkelig ondt. Den kommer også indimellem i venstre læg under udstrækning, men er sjælden.

Jeg kan intet mærke selvom jeg 'straffer' mine ben med hård cardio eller styrketræning, men den brændende smerte kan komme totalt uprovokeret mens jeg hviler eller under udstrækning.

Det er nogle meget specifikke små områder smerten kommer i, det er slet ikke i nærheden af følelsen man får når en hel muskel kramper.

Er der nogen der har oplevet lignende eller ved hvad dette kan være?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share