velmenende/nedladende


duenn
 Share

Recommended Posts

Min kæreste oplever også tit at hankønnet liiiige skal komme med gode råd og smarte bemærkninger. Hun plejer at sætte dem på plads ved spørge om hvorfor, at de mener at deres råd skulle virke bedre, for så derefter at gennemhulle deres argumentation fuldstændig, gerne i andres påhør. Det virker jo ligesom ikke så macho at blive sat til vægs af en tøs der ved mere om træning og anatomi end de selv gør.

Det har dog af en eller anden årsag givet ro, efter at vi har trænet sammen et par gange :w00t:

Et andet trick er at træne med egen musik, det har jeg selv i perioder brugt, hvis jeg har trænet i centre hvor folk hele tiden skulle spørge om dit og dat. Vil gerne forklare, MEN EFTER træning tak :devil:

Ellers vil jeg blot give det gode råd videre, at man når man henvender sig, gør det høfligt og starter med at spørge om hvorfor de udfører øvelsen som de gør, måske de lavede et eller andet specifikt, som man bare aldrig har hørt om. Derefter kan man spørge om de vil høre nogle råd, hvis svaret er nej, så er det jo fint nok.

Blander mig normalt ikke i folks træning, men når man ser folk lave dødløft med stive ben og krum ryg, så synes jeg sq det er uansvarligt ikke at gribe ind. Hvis de bagefter vælger at fortsætte i samme stil, så har man dog forsøgt.

Ved ikke om det kunne bruges, men har jo dog forsøgt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ellers vil jeg blot give det gode råd videre, at man når man henvender sig, gør det høfligt og starter med at spørge om hvorfor de udfører øvelsen som de gør, måske de lavede et eller andet specifikt, som man bare aldrig har hørt om. Derefter kan man spørge om de vil høre nogle råd, hvis svaret er nej, så er det jo fint nok.

:tongue:

Ja, Jhax har bl.a. fortalt mig, at før vi lærte hinanden at kende, var han flere gange ved at gå hen til mig for at rette på mit military-press............................... han havde ikke lige hørt om pushpress :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share