Videooptagelser fra DM i BB, BF og AF i Herning


angel
 Share

Recommended Posts

Hey MOL-folk :w00t:

Der skulle vel ikke være nogen derude som har filmet under konkurrencen denne weekend i Herning... specielt pigernes badedragt-runde er jeg meget interesseret i at få fingre i, da vores bånd løb ud netop som jeg skulle til første sammenligning :4slap:

... så hvis nogen kender nogen der kender nogen.... såååååå ville det være for fedt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med bare nogle gode billeder, som ikke er taget fra 20 række uden zoom..! Er da også lidt nysgerrig til at se hvordan det er gået.. Der kommer først billeder på DBFF´s hjemmeside om 14 dage??? eller..:eh:

hæhæ... billeder har jeg rigeligt af!!

Fik taget så mange billeder både fredag aften og lørdag morgen af Morten Rygaard ... og så var der jo massiv dækning fra både Morten Rygaard og Jacob Pilgaard hele dagen på scenen (samt en super stolt far :heartpump: ) .... så absolut nok der!!

Vil bare gerne have Live-optagelsen da det viser det på en helt anden måde :smile:

(samt jeg samler på dem... altid rart at have til at vise andre herunder familien eller kommende atleter hvad det drejer sig om :innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

jamen jamen... så er det måske dig man skal have fat i, ang. billeder :bigsmile:

Eller måske man skulle værne sig med tålmodighed, ikke noget jeg er særlig god til.. hehe

De billeder jeg har og får dukker op min hjemmeside måske op over weekenden ... flere kommer til i ugerne efter!

De skal først ordnes og sorteres - gider ikke ligge bras ud :wink:

... så du må sidde lidt på pinde endnu :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share