SM i 3-kamp Fakse lørdag d. 15


R-lind
 Share

Recommended Posts

Hvem skal med herinde fra?

Jeg kommer, muligvis som spotter hvis der skulle blive brug for det, ellers skal jeg bare kigge på!

(Jeg kunne ikke lige finde noget post vedrørende samme emne så hvis dette er dobbelt post så...undskyld undskyld undskyld!)

Edited by R-lind
Link to comment
Share on other sites

jeg kommer, skal løfte i 90kgs klassen.

Håber det er et frækt arrangement sydsjællænderne har bakset sammen til dagens anledning, og at der bliver tryk på

Ok...cool nok!

Hehe...jah jeg skal da gøre mit til det blir et kick ass stævne hvis altså de får brug for mig til forberedelserne!

Jeg kommer også, planlagt i -110 kg...

R-lind, tror ikke jeg har hilst på dig endnu, så det ser jeg frem til

Regner med et kick ass stævne

Nej tror heller ikke vi har hilst så det må vi jo lige gøre på lørdag :smile: er ret ny i stævne showet....var med for at kigge til Sm i bænk i Rødby med fakse styrkeklub. Jeg kan desværre først stille op til januar da jeg lige skal stå lidt tid på licensløfter-listen!

Hey kan man få lidt mere info? Pris sted osv osv? Tror godt mig og nogle gutter vil komme og se det :D

Arh...det er sku lidt pinligt...men ved faktisk ikke om stævnet er frit for alle....altså om der er fri entre, det regner jeg med der er....men vender tilbage imorgen med svar.....prøver lige at snakke med dem der står for det! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har lige haft en let 70% træning og nu er jeg fuldstændig fired up!!! :w00t:

Ser ud som jeg peaker helt perfekt til på lørdag!

Dødløften har ikke kørt som den gjorde idag siden DECEMBER sidste år! Vægten sprang op til mig! :4thumbup:

Bænkpressen har ikke kørt som den gjorde idag siden februar!

Squatten var sindsygt nem, men var ikke helt så klar i squat som de to andre, men det kommer 100% til på lørdag. :devil:

Jeg er TÆNDT som bare og jeg er et fjols hvis jeg ikke laver over 700kg og jeg føler mig temmelig sikker på at styrken er til 270 - 200 - 250 (måske 260), om teknikken er der, vil kun dagen vise (det er som altid min sorteper :wink: )

SEE YOU THERE! :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Har lige haft en let 70% træning og nu er jeg fuldstændig fired up!!! :w00t:

Ser ud som jeg peaker helt perfekt til på lørdag!

Dødløften har ikke kørt som den gjorde idag siden DECEMBER sidste år! Vægten sprang op til mig! :4thumbup:

Bænkpressen har ikke kørt som den gjorde idag siden februar!

Squatten var sindsygt nem, men var ikke helt så klar i squat som de to andre, men det kommer 100% til på lørdag. :devil:

Jeg er TÆNDT som bare og jeg er et fjols hvis jeg ikke laver over 700kg og jeg føler mig temmelig sikker på at styrken er til 270 - 200 - 250 (måske 260), om teknikken er der, vil kun dagen vise (det er som altid min sorteper :wink: )

SEE YOU THERE! :banana3:

Hvad prøver du at psyke? :tongue:

Anyway, jeg dukker også op til SM som en del af OBBC's hjælpetrup. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share