SM i 3-kamp Fakse lørdag d. 15


R-lind
 Share

Recommended Posts

Bjørklund løftede RAW i alle 3

270 nemt i squat

175 nemt i bænk

270 i dødløft m overskud NY PR i dødløft til ham, og endda uden udstyr overhovedet :devil:

715 ialt han skulle bare kvalificere sig til DM

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Rigtig flotte resultater og go indsats fra alle!

Det var sjovt at se og glæder mig endnu mere til selv at må stille op! :smile:

Hvad syntes i ellers om arrangementet?

Nu ved jeg ikke om det var første gang Fakse afholdt noget? men stedet var ok, men jeg synes der var for mange fejl på podiet, forkerte kg på stangen, og forkert hulhøjde og spotterholdet kunne også være bedre, jeg tror også løfterne savnede noget musik til når de skulle på, istedet for anlægget kørte så stille og roligt hele tiden i baggrunden, så kunne de godt ha givet det noget røg når folk skulle ind. men ellers synes jeg det var godt :smile:

Men jeg var også bare tilskuer

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om det var første gang Fakse afholdt noget? men stedet var ok, men jeg synes der var for mange fejl på podiet, forkerte kg på stangen, og forkert hulhøjde og spotterholdet kunne også være bedre, jeg tror også løfterne savnede noget musik til når de skulle på, istedet for anlægget kørte så stille og roligt hele tiden i baggrunden, så kunne de godt ha givet det noget røg når folk skulle ind. men ellers synes jeg det var godt :smile:

Men jeg var også bare tilskuer

De har afholdt en del stævner før, ved ikke lige om det kun har været klubstævner, men jeg vil give dig ret i at der manglede noget musik til løfterne. Der manglede i høj grad noget der kunne løfte stemningen. Det er lidt synd for som du siger er lokalerne jo gode nok.

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flotte resultater og go indsats fra alle!

Det var sjovt at se og glæder mig endnu mere til selv at må stille op! smile.gif

Hvad syntes i ellers om arrangementet?

alt i alt synes det avr et rigtig godt afholdt stævne. Det er selvfølgelig altdi plads til forbedringer, men jeg synes Fakse gjorde det rigtig godt :4thumbup:

forbedringerne....spotterne gjorde det godt, men f.eks. synes jeg de skulle ha grebet Hoosier noget før(mener det var hende der kom helt ned på med knæene i gulvet i squat før hun blev grebet) tilgengæld skulle de nok ha holdt fingrene væk ved Poul Rusbjergs anden forsøg

Musikken......det skulle ha været noget mere hardcore musik. jeg sendte min hjælper op med en Cd, men den blev afvist. Og så skulle musikken skrues op når folk gik ind og ud af podiet og måske helt ned mens folk løftede istedet for at det kørte meget afdæmpet i baggrunden :smile:

I opvarmningen kunne der også godt ha været flere squatstativer ala. det der stod i midten på det der træpodie. Dvs. et der nemt kan bruges affolk med foskellig højde

men som sagt synes jeg Fakse gjorde det fint nok

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu mene det var godt de greb Poul for han var på vej ned igen, den VAR for tung igår, det er også svært for spotterne det ene øjeblik får de skideballe over de griber folk det andet over de ikke griber så er det sgu svært hvornår man skal gribe ind, men Poul havde ikke fået 252,5 uanset igår, den var lidt for tung, men han må jo prøve igen til Liga om 3 uger

Link to comment
Share on other sites

Lise lavede dansk seniorrekord i dødløft. Hun fik 157.5-85-180 = 422.5 kg, mener jeg. Hun blev bedste dame på Wilks. :devil:

Eva: 120-70-115 = 305 kg vinder af -56 og 2. bedste dame. :cooldance:

Mig, Kathrine: 112.5-70-142.5 = 325 kg 2'er i -67.5 og 3. bedste dame. :w00t:

Kim Dahl: 270-195-290 = 755 kg vinder af -100 og bedste herre. :king:

Martin Larsen blev 2'er i 100 og 2. bedste herre. Han lavede vistnok 285 kg i squat og 170 kg i bænkpres. Dødløften kan jeg ikke huske. :unsure:

Kern blev 3. bedste herre og vandt -110. (295-160-260, men det er der muligvis allerede nogen, der har skrevet... :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

ved ihvertfald hvad dem fra min egen klub lavede.....

Kamilla Kristensen lavede

142,5 i squat, 60 kg i bænkpres og 150kg i dødløft i +90kgs klassen

Marc Larsson lavede 260 i squat, 160 i bænkpres og 260 i dødløft i 100kgs klassen

Poul Rusbjerg lavede 245,5 i squat, 127,5 i bænkpres og 232,5 i dødløft i 82,5kgs klassen

Vi havde flere med, men resultaterne er blevet nævnt :-)

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

udemærket fede lokaler, men der manglede stativer til opvarmning af squat, og spotterne var for uerfarne ( det har vi også selv prøvet at præstere hos os engang, og det er ikke særlig heldigt.) OG MUSIKKEN, øøøøhh hvad for en musik, det var nærmest samme slags bagrunds støj som man har i eksv føtex, DET DUR SIMPELTHEN IKKE, det bliver alt alt for kedeligt for både løfterne og tilskuerne, den skal sku fyres totalt af så nakhårne rejser sig, sådan er det bare, det er ikke kun jer, der er sku også andre klubber som skal til at lære det. ellers udemærket stævne.

Link to comment
Share on other sites

udemærket fede lokaler, men der manglede stativer til opvarmning af squat, og spotterne var for uerfarne ( det har vi også selv prøvet at præstere hos os engang, og det er ikke særlig heldigt.) OG MUSIKKEN, øøøøhh hvad for en musik, det var nærmest samme slags bagrunds støj som man har i eksv føtex, DET DUR SIMPELTHEN IKKE, det bliver alt alt for kedeligt for både løfterne og tilskuerne, den skal sku fyres totalt af så nakhårne rejser sig, sådan er det bare, det er ikke kun jer, der er sku også andre klubber som skal til at lære det. ellers udemærket stævne.

HØRT!! ang musikken :smile:

Jeg vil holde alle mine stævner i Rødby :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lagde slet ikke mærke til, at der var musik. :blink:

Enig i, at spotterne var for uerfarne (og langsomme, men det hænger vel sammen :wink:), og det samme med sekretærbordet (fx var det irriterende, at man ikke kunne se rækkefølgen, folk skulle løfte i, men selv måtte stå og finde frem til det ved at kigge op og ned ad listen), selvom de da gjorde deres bedste. :smile:

Én ting, jeg helt sikkert vil rose, er dog, at man nede i opvarmningen kunne høre, hvad der foregik ovenpå. :4thumbup: (Det kunne man ikke til NM, hvilket var møg stressende. :wacko:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share