Klumper i kreatin på grund af Carbs.


specter
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt det her kreatin produkt der hedder Xpand fra Dymatize, Da jeg så åbner bøtten er det fuld af klumper.. Jeg sender så bøtten retur til forhandler og han ringer så idag og siger det er fordi der er Carbs i produktet at det klupmer.. :raisebrow: .. Han fortæller mig så at jeg bare skal ryste bøtten først også er det det..?? Mig bekendt betyder klumper i kreatin at skidtet har fået fugt og derfor er værdiløs.. Hva er folk mening til det.. skal jeg bare ryste skidtet eller er firmaet fuld af ørefis..

Link to comment
Share on other sites

Skal selvfølgelig ikke kunne sige noget om kreatin, men hvis proteinpulver som har nogenlunde samme konsistens indeholder klumper er det enten fordi det er af lav kvalitet, eller fordi det har fået fugt, så umiddelbart synes jeg det lyder somom sælger bare giver dig en gang mundlort.

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Skal selvfølgelig ikke kunne sige noget om kreatin, men hvis proteinpulver som har nogenlunde samme konsistens indeholder klumper er det enten fordi det er af lav kvalitet, eller fordi det har fået fugt, så umiddelbart synes jeg det lyder somom sælger bare giver dig en gang mundlort.

Det var også min umiddelbare raktion.. og sælger sendte også en ny bøtte.. og der var der nada klumper i..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share