Vudering af 2 split Program


Nicolo
 Share

Recommended Posts

Hey all.

Jeg er efter en lang kedelig pause gået i gang med seriøs træning igen. Jeg træner min 4 dog max 5 gange om ugen. Jeg har selv sammensat et 2 split program jeg føler fungere meget godt, men ville værdsætte evt. ris/ros, og forbedringer er mere end velkommen.

Dag 1 ser sådan her ud:

Ben/Bryst/Triceps/Skuldre

Squat

Calf Raises

Bænkpress

Skrå Bænkpress

Pushdowns med reb (Mener jeg det hedder?)

DIPS (Pt uden vægt, overvejer evt et dipbælte)

Military Press

Lateral Raises

Dag 2 ser således ud:

Ryg/Nakke/Biceps/Mave

Dødløft

Træk til bryst (Nå styrken nå dertil kommer Chinups i fri vægt)

Seated Rows

Shrugs med dumbells

Dumbell Hammercurls

Barbell Curls

Til maven variere jeg lidt, men foretrækker gerne Crunches af forskellige arter med vægtskiver som modstand.

Alle øvelser blir kørt 8x3, dog med undtagelse af bænkpress som jeg kører 5x5, jeg arbejder meget med brystet da det halter en del i forhold til ben og ryg. Løfter sølle 72.5kg i BP mens jeg squatter 90kg og dødløfter 100kg :-I

Hvordan ser sammensætningen ud? Jeg har lidt tænkt over at lave bend over rowns efter dødløft, fpr jeg står alligevel med stang og stativet klar. Og så droppe Seated Rows? Rygtræningen kører godt nok perfekt som nu, god fremgang.

Triceps halter lidt, synes ik der sker så meget desværre, dips er jo ellers kanonøvelse. Men det måske bare at være tålmodig.

Nå men kom endelig med forslag osv :-)

Edited by Nicolo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share