At tage sig sammen


britone
 Share

Recommended Posts

Hej med jer.

jeg er en mand på 40 der for en måned siden er startet på at træne 3 gange om ugen. indtil nu har jeg kun tabt ca. 3 kg. jeg bør nok for god ordens skyld nævne at jeg er 173 høj og vejer 94 kg. som det kan læses er det maven der er mit problem. mit spørgsmål er om det er normalt at jeg kan mærke at når jeg spiser noget sukkerindeholdigt. stiger mit humør væsenligt og jeg får et meget bedre velvære. :4thumbup: jeg har selvfølgelig ændret mit madprogram helt. :bigsmile:

håber på et brugbart svar

Link to comment
Share on other sites

Man kan være mere eller mindre afhængig af det "rush" sukker/slik giver, så umiddelbart er det meget normalt at man kan få det "dejligt" lige efter man har spist den slags. Der findes en del som får det fysisk dårligt hvis de ikke får deres sukker-fix.

At kalde det bedre velvære mener jeg er at strække den :wink:

Har du lagt mærke til om denne humørstigning så varer ved eller om den dør efter en ½ time og du så ender lavere end før sukkeret?

Link to comment
Share on other sites

Man kan være mere eller mindre afhængig af det "rush" sukker/slik giver, så umiddelbart er det meget normalt at man kan få det "dejligt" lige efter man har spist den slags. Der findes en del som får det fysisk dårligt hvis de ikke får deres sukker-fix.

At kalde det bedre velvære mener jeg er at strække den :wink:

Har du lagt mærke til om denne humørstigning så varer ved eller om den dør efter en ½ time og du så ender lavere end før sukkeret?

Tak for hurtigt svar.

:4thumbup:

jeg opdagede forleden aften at jeg fik det meget bedre af at spise 2 super flyers der stort set kun indeholder sukker. og jo det virker faktisk meget opkvikende på mit humør hele aften. så det er

derfor jeg kaldte det for en form for velvære. men måske er det min nye kostplan. der er skyld

i at det kan føles sådan. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget glad for kage, men når jeg får en ordentlig kost med mere protein,

så kan jeg sagtens lade kager og chokolade stå.

Jeg har tidligere følt det som om at jeg ikke blev ordentlig mæt,

men er nu begyndt at spise oftere, mindre og bedre,

så jeg aldrig er ret meget sulten.

Der har hjulpet mig af med næsten 10 kg.

mest på maven.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share