Neopren rygbælte


Muggz
 Share

Recommended Posts

Hej y´all.

Jeg er begyndt at træne sådan relativt tungt efterhånden, specielt i ryg (dødløft) så jeg ville høre om der ikke var nogen der vidste hvor jeg kan få fat i et neoprenbælte til lænden, (altså ligesom et styrkebælte, bare i blød neopren og med velcro-lukning) da jeg får rigtigt meget ud af at have varmeisolerende bind på generelt (albue, knæ etc.)

Jeg ved godt at nogle måske vil sige hvorfor jeg ikke bare skaffer mig et rigtigt styrkebælte af læder, men det gør jeg ikke, fordi jeg gerne vil løfte uden nogen for for udstyr indtil jeg ramer et stade hvor det er tvingende nødvendigt.

Da jeg ikke er helt 100% slank :tongue: , dvs ca. 110 cm om sækken og ca 127 kg kropsvægt kan jeg nemlig ikke finde et der er stort nok, jeg har prøvet rehbands blå rygbind i 2xl, men det var for lille... :blush:

Er der nogen herinde på mol der måske kunne hjælpe mig og henvise til et sted hvor man måske kunne skaffe sig sådan et?

Hjælpen ville være tiltrængt og værdsat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share