CPH CUP


Hippo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

var der ellers ikke nogen der lavede noget spændene

Asbjørn startede på 170 i bænk raw, så hoppede han i trøje lavede et forsøg på 220 underkendt øgede så til 227,5 underkendt 2-1, hørte fra flere at den burde ha været godkendt,

Dødløft lavede han 280 nemt i 1 forsøg gik på 311 som var meget tæt på at lykkedes, han tabte den så ud af hænderne, (han fik vist revet en luns af hånden) Han prøvede så igen men gav op med det samme, han blev nr 2 efter Kim Dahl som vandt på 745

Marc larsson squattede 270

Og så lavede Peter Eriksen ny top, men han lavede 780, ellers fik han vist 772,5

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

hvad lavede peter i de forskellige

hvad med lise

Lise var TOUGH kan ikke huske hendes squat og bænk, men hun dødløftede 180 i sit fjerde forsøg EFTER hun HAVDE sat rekord med 177,5 (tror jeg det var) hun er fandeme stærk

Hvad lavede Svampebob firkant?

Han missede første squat på 220, tog den så i andet og lavede 240 i 3

bænkpres fik han 145, han fik også 155 op men underkendt 2-1 han løftede også røven

dødløft fik han 240, mener at de 250 han prøvede i 3 forsøg liiiige blev en anelse for tunge han fik dem vist op men det var vist med ryk. men stadig flot debut af ham

Link to comment
Share on other sites

Lise var TOUGH kan ikke huske hendes squat og bænk, men hun dødløftede 180 i sit fjerde forsøg EFTER hun HAVDE sat rekord med 177,5 (tror jeg det var) hun er fandeme stærk

Lise lavede 165-92.5-177.5. De 165 i squat var dansk junior + senior rekord. Det samme var totalen på 435 kg. De 177.5 i dødløft var ikke rekord, idet hun lavede 180 til SM. Men så L^P skriver, havde hun er meget vellykket 4. forsøg. Det var på 182.5 kg. :1356:

Link to comment
Share on other sites

hvad lavede peter i de forskellige

hvad med lise

jeg squatede 260-275-282.5 alle godkendt, der var til lidt mere men det må komme næste gang.

i bænk startede jeg på 210 men den ramte jeg forkert, 210 i andet forsøg blev godkendt, og 215 i 3. også godkendt, stiger lige så langsomt.

i død fik jeg nemt 260 og 275 gik på 282,5 men gav op for tidligt. så det blev til 772,5

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share