Figurer på væggene i træningsrum


KimP
 Share

Recommended Posts

Hey...!

I mit træningsrum skal der lidt spændende på væggene, og vi der træner der har tænkt længe på at male 3 mænd der løfter i henholdsvis, squat, bænk og Dødløft, som skygger på væggene

Vi vil bruge en overhead til at lave et afrids på væggen og derefter male mændende med alm. vægmaling.

Hvis der er nogen der har et godt forslag så smid dem endelig her :smile:

P.S.

Havde på et tidspunkt et billede der var fra baggrunden på en styrkeløft hjemmeside af en slags hvor der var 3 tegnede mænd der løftede i de 3 store og hvor stangen bøjer, hvis der er nogen der har det billede/tegning må de også gerne smide det op for det er noget lignende det jeg skal bruge :smile: Jeg har bare slettet det billede jeg havde på pv'en :mad:

Link to comment
Share on other sites

denne? :smile:

ok, rimelig mærkeligt det blev helt sort, men det virker vist nok når man åbner det.

Prøver lige at tilføje en jpg-version

Ja lige præcis det billede :4thumbup:

Er bare bange for det bliver for kantet når det kommer op som lysbillede på væggen, og jeg er ikke så kunstnerisk at jeg kan tegne bløde kurver udaf de kantede sorte mænd :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne ikke finde det i et større format, men uanset hvad ville det blive kantet når det blev blæst op til 1-2 meter eller hvad det nu skulle fylde.

I skal naturligvis ikke følge kanten 100%, men alle de steder hvor stregen bare skal være lige er det jo nemt nok og med resten må i udvise lidt kreativitet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share