FitnessDK S


BodyBuild88
 Share

Recommended Posts

Hello Folks...

Jeg har et medlemsskab liggende til fitnessdk som jeg lige så godt kan få brugt...

Jeg har før trænet i den på østerbro, men er nu flyttet til amager.

Nogle der ved hvad der er af fri vægte osv i Fitnessdk Radisson?

Det er et LORTECENTER!!!

De har EEN bænkpres, INGEN skrå BP, INTET squatstativ og alle de smarte maskiner står oveni hinanden. Det der er mest af er trædemøller og små pindarme i sorte tanktops.

IMO kan man IKKE bruge centeret til fornuftig styrketræning...

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:

Fuckin lorte kort...!!

Tunen.. hvordan kan det være dit medlemsskab er gratis ?

Tror du ik man kan overtale dem til at tage mit tilbage :wink: ... kostede fuckin 4000 !!

Nej det kan du skyde en hvid pil efter :tongue:

Mit er gratis fordi jeg har været ansat på Nygaardsvej.

Du burde sælge det kort...

Link to comment
Share on other sites

Har prøvet at sælge det... endda til halv pris.. men der er ik rigtig nogen der vil købe det...

Men man kan ikke blive taget i det vel? Hvis en anden en mig bare kører kortet igennem og går ind og klær om osv osv...

Jeg kan huske da jeg startede tog de et billed af mig, wtf skal de bruge det til?

Det var sikkert bare fordi jeg er så pumpet og hot! :cooldance: :4thumbup:

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du fandme ha ret i... og hvis man ikke skal bruge fitnessdk som en drikkekaffeogsludremenikkebestilleenskidcenter, så er det fandme noget pis!!! :devil:

:laugh:

Ja, det ser jo ud til (via. deres hjemmeside) at snakken går.

De fokusere nok mere på frisk frugt i VIP-afdelingen, end selve træningen :cooldance:

Det sørgelige er min søster, går i FitnessDK.

Prøver konstant at få hende flyttet til OBBC :dry:

Edited by ja5260
Link to comment
Share on other sites

Nu er der heldigvis forskel på Fitness.dk centrene.. Især efter at de gamle Fin Form centre er kommet med..! :tongue: Men er enig..! Ser man rent styrketræningsmæssigt på det, er de fleste af centrene mere eller mindre ubrugelige..!

Nygaardsvej er faktisk ret fonuftigt. -men det er også det eneste fdk center jeg har været i som er acceptabelt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jamen velkommen til Amager... Radison har altid været et skod center, arbejdede deroppe dengang det var SATS der havde det... Men der ligger jo ellers heldigvis andre centre på Amager, SATS Englandvej er ok... Body shape skulle også være udemærket, men har aldrig været der... City- fitness er nok det bedste hvis det kun handler om styrketræning, og de har tilbud i dec, til 275 pr. måned...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share