Hurtigt spørgsmål om indtagelse af Valle


Hitrate
 Share

Recommended Posts

Hej,

Sidder og overvejer at købe 20kg ren valle uden smag, men den officielle sidste salgs dato er marts 2006..Hvor realistisk er det at indtage 20 kg på 5 mdr. ? og hvis det ikke er realistisk, betyder det så noget at man indtager det et par mdr efter det er udløbet?

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Sidder og overvejer at købe 20kg ren valle uden smag, men den officielle sidste salgs dato er marts 2006..Hvor realistisk er det at indtage 20 kg på 5 mdr. ? og hvis det ikke er realistisk, betyder det så noget at man indtager det et par mdr efter det er udløbet?

Hey :)

Jeg spiser kun ca. 2 kg valle/måneden.

Dvs. det er 10 kg på 5 måneder.

Jeg synes måske 20 kg virker lidt overdrevet :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Hey :)

Jeg spiser kun ca. 2 kg valle/måneden.

Dvs. det er 10 kg på 5 måneder.

Jeg synes måske 20 kg virker lidt overdrevet :raisebrow:

Ja det er lidt overdrevet...har næsten tømt en 4 kilo's bøtte fra starten af maj, men jeg har svært ved at indtage nok mad til at blive mæt (doven og travl-hed) så tror jeg vil indtage noget mere valle end jeg plejer..og så er der jo også det at det bliver for gammelt der måske kan hjælpe mig til at få det ned, så ikke pengene er spildt..Forhåbentligt vil det at der ikke er smag i også gøre at jeg blander det i flere af mine drikke, f.eks. blande nesquick sammen med det med skummetmælk, eller koncentreret frugtsaft eller andet..var ved at blive træt af jordbær smag og søde drikke generelt...f.eks. kreatin pulver tager jeg bare på tungen og sluger med en slurk et eller andet.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er lidt overdrevet...har næsten tømt en 4 kilo's bøtte fra starten af maj, men jeg har svært ved at indtage nok mad til at blive mæt (doven og travl-hed) så tror jeg vil indtage noget mere valle end jeg plejer..og så er der jo også det at det bliver for gammelt der måske kan hjælpe mig til at få det ned, så ikke pengene er spildt..Forhåbentligt vil det at der ikke er smag i også gøre at jeg blander det i flere af mine drikke, f.eks. blande nesquick sammen med det med skummetmælk, eller koncentreret frugtsaft eller andet..var ved at blive træt af jordbær smag og søde drikke generelt...f.eks. kreatin pulver tager jeg bare på tungen og sluger med en slurk et eller andet.

Hej igen.

Nu er det sådan, det burde bruges som et supplement til rigtig kost :wink:

Rigtig kost, er og bliver det bedst.

Hvis ikke du kan få rigeligt med mad ned, så evt. drik noget mere mælk.

Eller stille og roligt, lave lidt større madposioner.

Jeg havde personligt også i starten svært ved at få al den mad ned, som der nu skulle når man træner.

Men for mig, var det bare et spørgsmål om viljestyrke :bigsmile:

Mht. holdbarheden, tror jeg heller ikke en månede, eller to over, skader så meget.

Edited by ja5260
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har købt det jeg tror du har købt, så god fornøjelse :w00t::tongue:

Neutral smag er FORFÆRDELIGT! Spørg selv Krumborg.

Det er seriøst til at lukke op og skide i :4thumbup:

Jeg har taget det i et halvt års tid. Det smager og lugter så rædselsfuldt at man skal have noget at gnave i for at tage smagen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share