The 2005 supplement awards


Aladdin
 Share

Recommended Posts

toppen af kosttilskud blandt 65000 stemmer.:w00t:

The 2005 supplement awards

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det godt eller skidt at gøre sådan noget.

Men på den anden side, som de selv siger i showet, man gør det i alt mulig andet.

Nu får Optimum Nutrition i hvert fald et boom i deres salg, indtil næste afstemning (alt efter om de vinder igen, vil det så falde eller fortsætte...)

Men på den anden side, kunne det sætte en dæmper på de konstant nytilkommende protein pulvere, som gør det svært at vælge. Det er lidt at luksus problem, men gør måske at nogen vælger et eller andet overpris produkt som ikke er bedre end de andre. Personligt køber jeg selv noget at det billigste der findes, og indtil videre har det virket fint.

Er der nogen der ved hvor meget af det, der er lovligt i DK?

-Lige noget helt andet. For dælen man kunne se det var første gang de lavede showet.

Det lød som om der var 3 der klappede, og Hugo Rivera blev ved med at gentage det som Ryan DeLuca havde sagt. Og den flotte dame med "award'en" satte sig i stolen ved siden af vinderen.... :blush:

Hun skulle da bare komme ind når folk var ved at gå ned fra scenen igen. Og det var tydeligt at Hugo læste "alt" hvad han sagde op fra papiret. Nå men næste år... Der bliver det godt, eller i hvert fald bedre, det er jeg sikker på.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Jeg køber skam også det "billige" proteinpulver. For som du siger Underwear! Det virker fint nok. Men gad vide, om nogle af de store kosttilskud mærker i USA har lagt lidt penge i, at deres produkter skulle blive de mest "populære"?? Altså..... Hvis du forstår!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share