svedtransporterende undertrøje


tc8800
 Share

Recommended Posts

Hejsa, har lige et spørgsmål omkring sportsundertøj. Jeg sveder utroligt meget når jeg har trænet et par timer i det lokale fitness center og min undertrøje og t-shirt bliver fuldstændig gennemblødt. Så så jeg i det sportsmaster at de havde noget der hed svedtrasporterende t-shirter til 149,- vil det hjælpe at have sådan en inden under sin almindelig t-shirt og hvor bliver sveden trasporteret hen? :blink:

Tak for et godt forum btw, har læst herinde dagligt et par måneder, men har først nu taget mig sammen til at blive medlem

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, har lige et spørgsmål omkring sportsundertøj. Jeg sveder utroligt meget når jeg har trænet et par timer i det lokale fitness center og min undertrøje og t-shirt bliver fuldstændig gennemblødt. Så så jeg i det sportsmaster at de havde noget der hed svedtrasporterende t-shirter til 149,- vil det hjælpe at have sådan en inden under sin almindelig t-shirt og hvor bliver sveden trasporteret hen? :blink:

Tak for et godt forum btw, har læst herinde dagligt et par måneder, men har først nu taget mig sammen til at blive medlem

Sved transporterne undertøj, transporter det blot væk fra kroppen, og ud i det næste lag tøj. Så bliver man nemlig ikke kold inde ved kroppen. Utrolig smart ved udendørs aktiviteter.

Jeg vil forslå en newline t-shirt, de er utrolig åndbare, da det er et meget tyndt stof. Samt det bliver ikke så klamt at have på.

Hvis du både har undertrøje og t-shirt på, kunne du jo prøve at droppe undertrøjen, hvis du har det for varmt.

Ellers er der vel ikke noget galt i, at man sveder til træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share