Proteinpulver


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Hej

Pt består mit proteinindtag af 1/3 proteinpulver.. har lidt svært ved at dække mit daglige proteinbehov. Er dette for meget? Det er nu en dejlig måde at få protein ned på.

Et andet spørgsmål.. om jeg indtager planteprotein eller animalsk protein, er det lige meget for min muskelvækst?

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

der findes jo personer som nærmest kun lever på pulver.

mælke og soya protein er lidt forskellige og har hver deres gode funktioner - du kan jo eventuelt kombinerer dem hvis du ønsker men det behøves sådanset ikke.

hvad er din vægt? tænker på hvor meget du mener du bør få ind af proteiner. en dåse tun på 150g drænet giver jo noget der ligner 40g protein. og der er jo protein i næsten alt du spiser.

Link to comment
Share on other sites

der findes jo personer som nærmest kun lever på pulver.

mælke og soya protein er lidt forskellige og har hver deres gode funktioner - du kan jo eventuelt kombinerer dem hvis du ønsker men det behøves sådanset ikke.

hvad er din vægt? tænker på hvor meget du mener du bør få ind af proteiner. en dåse tun på 150g drænet giver jo noget der ligner 40g protein. og der er jo protein i næsten alt du spiser.

Så 1/3 pulver, det er fint? Tager endda mindre end det..

Jeg kan ikke klare smagen af tun, kan simpelthen ikke få det ned. Derfor spiser jeg altid mælkeprodukter og skinke. Jeg vejer en 67 kilo (er 170 cm), så en 140 gram protein skulle dække det?

Så vegatabilsk protein er lige så godt til min muskelvækst som animalsk protein?

-Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share