BEDST OG BILLIGST


flush
 Share

Recommended Posts

xax og jeg har snakket lidt om Weight Gainers....... i princippet er det vel rigtigt godt som post måltid, da det jo egentlig har en ganske fin balance mellem kulhydrat og protein.

F.eks fandt jeg det her fra Bodybuild's link:

Pr. portion 40 gr med 2.5 dl skummet mælk:

Energi i Kj: 1007

Energi Kcal: 241

Protein: 20,8

Kulhydrat: 37,6

Fedt: 0,4

Så behøver man jo heller at ha' bananer og andet kylhydrat med ved siden af sin protein drik!

Hva' synes i?

Link to comment
Share on other sites

Lyder faktisk til at udgøre en forholdsvis god post-shake... Så er man fri for selv at stå og bikse en go shake sammen...

Jeg kan dog godt li at få noget fast føde sammen med shaken efter træning, så jeg dropper ikke mine elskede babaner i første omgang :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Det er da helt klart fornuftigt.

Det er bare med WG som du selv skriver at du sagtens vil kunne opnå præcist det samme ved at spise rigtigt.

En ting jeg synes at have lagt mærke til er, at jeg synes WG er lidt dyrt. Hvis man ser lidt på indhold i forhold til pris giver man ret mange penge for det kulhydrat der er i WG.

Har I overvejet GetBig...jeg synes jeg har lagt mærke til at de vil komme med et nyt produkt snart, og de er billige (hvis ikke billigst). Jeg har lige købt kreatin hos dem og det var helt sikkert meget billigere end alle andre steder.

Et ander lille fif, er at jeg mener jfk har lavet et lille tilbud til MOL-træf....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige købt protein på www.123sport.de. 89 kr. af kiloet og så smager det temmelig godt. Lidt af hubba-bubba tyggegummi. Samtidig købte jeg metabolol en komplet postworkout shake med diverse vitaminer, sporstoffer, BCAA og ettensielle fedtsyrer. Jeg har før købt metabolol her i DK til 350 for 10 pakker. Hos 123sport gav jeg 368 kr. for 30 pakker. Jeg købte også glutamin 568 kr. for 1.5 kilo. Nu skal det siges at vi var tre til at dele. Portoen var på 80 kr. Leveringstiden var på 4 dage.

MHV Michael

Link to comment
Share on other sites

Det er nok fordi de sælger det ene ulovlige produkt efter det andet. Desuden har de de klart dyreste priser og totalt fejlagtige reklamer/produkt beskrivleser, som ikke holder en meter. Hvis det er for godt til at være sandt - er det nok for godt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share