Ledsager til motionstræning søges!


Hustler
 Share

Recommended Posts

Hej med jer derude!

Jeg er en ung fyr på 21 som søger ledsager til motionstræning. Gruden er at jeg er kørestolsbruger og har brug for praktisk hjælp i forbindelse med træningen.

Jeg spiller desuden kørestolsrugby og i den forbindelse har jeg sat mig som målsætning at ville forbedre mig sportsligt, og du skal derfor også kunne komme med gode ideer til hvordan jeg kan forbedre mine præstationer.

Vagterne er hver mandag,onsdag og torsdag men kan dog variere.

Du skal have kørekort da jeg ikke selv kan køre bil.

Alder: du skal kunne omgås unge mennesker, dog min. 23 år

Om mig selv kan jeg skrive:

Jeg er en ung frisk udadvendt fyr på 21, som for tiden går på Multimediedesigneruddannelsen i Hillerød.

Jeg er bosiddende i Espergærde i Nordsjælland, og min motionstræning foregår i Motionscenter i Helsingør.

Lyder dette tiltalende for dig, så kontakt mig på følgende mailadresse:

[email protected]

Mvh.

Peter Tejlmand

Link to comment
Share on other sites

Hej med jer derude!

Jeg er en ung fyr på 21 som søger ledsager til motionstræning. Gruden er at jeg er kørestolsbruger og har brug for praktisk hjælp i forbindelse med træningen.

Jeg spiller desuden kørestolsrugby og i den forbindelse har jeg sat mig som målsætning at ville forbedre mig sportsligt, og du skal derfor også kunne komme med gode ideer til hvordan jeg kan forbedre mine præstationer.

Vagterne er hver mandag,onsdag og torsdag men kan dog variere.

Du skal have kørekort da jeg ikke selv kan køre bil.

Alder: du skal kunne omgås unge mennesker, dog min. 23 år

Om mig selv kan jeg skrive:

Jeg er en ung frisk udadvendt fyr på 21, som for tiden går på Multimediedesigneruddannelsen i Hillerød.

Jeg er bosiddende i Espergærde i Nordsjælland, og min motionstræning foregår i Motionscenter i Helsingør.

Lyder dette tiltalende for dig, så kontakt mig på følgende mailadresse:

[email protected]

Mvh.

Peter Tejlmand

Hej Peter,

Jeg synes du stiller ret mange krav din kommende potentielle ledsager, uden egengtlig at give noget igen? Nu er det ikke relevant for mig, men det lyder som en jobannonce, men ansøgeren får ingen løn??

Ellers må du have held og lykke med din søgning

Mette_Musen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share