Smerter i foden..


Mexican
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu de sidste 2 uger rendt rundt med ret store smerter i foden. Det hele startede med at jeg forstuvede foden til idræt.. dette resulterede i at jeg de efterfølgende dage rendte rundt som en anden humpegris.. Selve forstuvningen forsvandt temlig hurtigt, men nu har jeg fået sindsygt ondt i den anden fod. Og jeg har ikke slået den på nogle måde (har ikke haft mulighed for at dyrke idræt, pågrund af den anden fod). Og det har gjort ondt lige siden det startede. Ingen aftagninger i smerte. Det er værst når jeg vågner om morgen efter jeg har sovet. Der kan jeg stortset ikke støtte på den, men så op af dagen bliver det langsomt bedre og om aften lægger jeg stortset ikke mærke til det. Men så er den gal næste morgen igen :mad: Det er ligesom om det sker når man min fod har hvilet i længere tid og så skal igang igen. Gør skide nas! :sneaky2: Regner med at tage til lægen her i næste uge, men ville lige hører om i måske have hørt om noget lignede før?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share