Jeg har bestilt noget fra USA... (EDIT: I'v got Probs!)


Seb M
 Share

Recommended Posts

...går før jeg modtager det? Det bliver vidst sent med UPS. (Og det er, skal jeg måske lige huske at sige, noget træningsrelateret.)

Man er jo lidt utålmodig :rolleyes:

hvis det er fra ups. har du fået et tracking nummer, eller kan få det, fra dem der har sendt det.

de har forskellige hastigheder de sender med, fra 3 dage til 2 uger

Link to comment
Share on other sites

Jeg har samme problem. Jeg har heller ikke modtaget mine CoCs fra USA.

Får man ikke et brev hvis varen er "strandet" i tolden?

Er igang med at få hevet min pakke fra told og skat, det er noget besværligt noget... de er utrolig langsomme..

Jeg skrev mails til dem, men de skal først igennem et internationalt postcenter. Toldvæsnet svarer så kun med alm. brev..

Jeg tror at hvis man er ærlig går det hurtigt, jeg har nok strittet lidt imod :)

Men enten modtager du pakken ellers modtager du et fint brev..

Link to comment
Share on other sites

Er igang med at få hevet min pakke fra told og skat, det er noget besværligt noget... de er utrolig langsomme..

Jeg skrev mails til dem, men de skal først igennem et internationalt postcenter. Toldvæsnet svarer så kun med alm. brev..

Jeg tror at hvis man er ærlig går det hurtigt, jeg har nok strittet lidt imod :)

Men enten modtager du pakken ellers modtager du et fint brev..

Surt show.

Jeg modtog dog min pakke i går! - kun 28 dage efter den blev bestilt!

Men intet brev fra tolden.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt.. bare husk at risikoen er der.

De fleste som sender pakker fra udlandet sender dem som "gaver" så undgår de tolden, men regler for gaver er at de højst må have en værdi af 1500kr.. så hvis toldvæsnet syntes en pakke er stor, eller af andre ærsager. Må de åbne den og holde pakken indtil du betaler hvad de beder om...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja, jeg har jo bestilt noget fra Inzer, men har ikke fået noget tracking number, så jeg ville skrive og spørge om ikke jeg kunne få det. Men de har ikke nogen mail og jeg aner ikke hvor mine varer er henne af. Det mest sandsynlige er jo at de er strandet i tolden, men jeg går ud fra, at det er en god ting at kende pakkens nummer hvis man brokker til told og skat.

Er der nogen der kan give et godt råd? Det er snart en måned siden jeg bestilte det og jeg begynder at være godt irriteret. Det ville jeg i hvert fald være taknemmelig for :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Nogle gange kan du godt regne med at du først får tingene fra INZER efter 6 uger .. specielt også hvis du har bestilt noget som de ikke havde på lager!

Okay... Det med tålmodighed har aldrig lige været mig, men jeg må bare bide tænderne sammen :smile:

Ting "strander" vel ikke bare i tolden. Stopper tolden en pakke bliver du jo kontaktet og får af vide hvor meget du skal betale osv.

Jeg ved ikke så meget om hvordan det foregår, men jeg kunne forstå på nogle af de andre, at noget der lignede kunne forekomme.

Link to comment
Share on other sites

Ting "strander" vel ikke bare i tolden. Stopper tolden en pakke bliver du jo kontaktet og får af vide hvor meget du skal betale osv.

Nej heller ikke så vidt jeg ved..

De gange jeg er blevet taget i tolden, har de faktisk været rimelig hurtige til at sende et brev ud om at de har pakken..

Indtil videre har jeg ihvertfald fået brevet den dag jeg skulle have fået pakken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share