Mountainbike


Surfer
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne ud og fræse lidt i skoven, har kigget lidt på mbk.dk, men hold op hvor jeg syntes den side er irriterende, har prøvet at registrere mig 2 gange derinde uden held.

Det jeg gerne vil høre er, hvor meget skal jeg regne med at ofre, og hvad skal jeg have af udstyr, hjelm, sko, andet sikkerhedsudstyr?

Kan se der er en del snak om tyske webshops, er de så meget billigere eller?

Jeg er rimmelig tung, ca 110 kg, hvad skal jeg være særligt opmærksom på, stellet skal vel være stærkere og forgaflen sikkert også....

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne ud og fræse lidt i skoven, har kigget lidt på mbk.dk, men hold op hvor jeg syntes den side er irriterende, har prøvet at registrere mig 2 gange derinde uden held.

Det jeg gerne vil høre er, hvor meget skal jeg regne med at ofre, og hvad skal jeg have af udstyr, hjelm, sko, andet sikkerhedsudstyr?

Kan se der er en del snak om tyske webshops, er de så meget billigere eller?

Jeg er rimmelig tung, ca 110 kg, hvad skal jeg være særligt opmærksom på, stellet skal vel være stærkere og forgaflen sikkert også....

Mit bedste bud er, find ud af om der er en cykelklub i nærheden, hvor der køres MTB. Der vil de givet kunne give dig nogle gode råd.

Måske er der endda en, der har en cykel, han kan undværeog som du kan låne, indtil du har prøvet og set, om det i det hele taget er noget for dig.

Hilsen Per

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share