Brystknuder


Turbo
 Share

Recommended Posts

Jeg er en mand på 20 år, som siden puberteten, har haft "bryster"...

Dvs jeg har sådan nogle "fedt"-knuder siddende under brystvorten. Når jeg mærker efter føles det som om der sidder en lille knude under hvert bryst.

Jeg har indtil videre ikke har haft held med at træne væk vha. motion... Det skal lige siges at jeg før har styrketrænet, men er skiftet over til kampsport, som jeg træner 3-4 gange om ugen... Dog har ingen af delene kunne "reducere" mit problem.

Kan man overhoved træne det væk? Eller skal der en operativt indgreb til?

Jeg har dog set folk hvor det er meget fremtrædende så mit "problem" ligger nok i den lille ende. Men til trods for det, er det stadig noget som generer mig!

Jeg takker på forhånd for dit/jeres svar

Ps. jeg har også prøvet at få dem væk gennem vægttab. Jeg er 187cm. høj og har en overgang været nede på 67kg. Dette hjalp dog ikke! og nu vejer jeg pt. 75kg.

Link to comment
Share on other sites

Du skal have fjernet dem ved lægen. Nogle får under puberteten knuder, eller "bitch-tits" som de også kaldes. Hos de fleste forsvinder de igen,men nogle skal have fjernet dem.

Det er ikke fedt men nogle kirtler der er hævede. Og når du er 20år og de ikke er forsvundet af sig selv,bliver du nødt til at få dem fjernet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg takker for hjælpen :)

Men jeg så engang i fjernsynet (48 timer på TvDanmark) at man skulle have det foretaget hos en plastickirug! og man skulle selv betale...! Er det rigtig???

I må gerne fortælle mig alt hvad i ved om dette emne, samt også hvis der er nogen som har eller har haft samme problem.

På forhånd tak.

Turbo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share