Træningsprogram


Fuddi
 Share

Recommended Posts

Jeg har langt om længe taget mig sammen til at få skrevet mit træningsprogram ned og overvejet øvelserne lidt og så vil jeg gerne lige have nogle kommentarer hertil (se vedhæftede excelfil).

Programmet er et splitprogram fordelt på mandag/torsdag og tirsdag/fredag suppleret med kredsløb om onsdagen og i weekenden.

Jeg vil gerne høre om de øvelser jeg laver er ok og om jeg træner de enkelte muskelgrupper nok (evt. om der er for mange øvelser til hver gruppe).

Jeg er 25 år, 183 cm høj og vejer 75 kg. Jeg har trænet i 6 måneder (først 4 måneders træning, så 3 måneders pause og så er jeg så kommet i gang igen siden slutningen af september) og målet med træningen er at blive veltrimmet (bl.a. at smide det sidste fedt omkring maven) og ellers komme i god form.

Tr_ningsprogram.xls

Edited by Fuddi
Link to comment
Share on other sites

Alt for mange øvelser imo. Start med at cutte halvdelen væk ! :newyear:

Enig :4thumbup:

Hvis du skærer ned på pat, så du kun laver Bænk, plus skrå håndvægt. Det må være rigeligt.

Og det samme i Triceps, start med Dips og slut af med cable.

Hvis du har trænet i et stykke tid? hvorfor har du så ikke dødløft med i dit program? Og hvorfor træner du ikke ben?

Og du siger du går efter et "cuttet" look? Så er det jo bare masser af gentagelser 12-14 stk.

Link to comment
Share on other sites

Og du siger du går efter et "cuttet" look? Så er det jo bare masser af gentagelser 12-14 stk.

Højre reps giver ikke markeringer eller det cuttede look bedre end alt mulig anden træning. Det handler om at mindske sin fedtprocent ved at tabe sig generelt - spise mindre eller lave mere ganske enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share