For meget proteinpulver?


SSdk
 Share

Recommended Posts

Hej.

Til at starte med, vil jeg lige sige, at jeg har søgt i forummet, men ikke fundet et gyldigt svar som kunne hjælpe mig videre, derfor dette indlæg.

Jeg har en 4kg spand proteinpulver, jeg er lige startet på styrketræning, fundament program inspireret af TJ.

Jeg vil bare høre om det er mig der synes lidt for godt om det her chokolade proteinpulver, for jeg drikker rigtig meget af det blandet sammen med mælk.

Hvor meget proteinpulver er 'normalt' at indtage i løbet på en dag? - Venligst med tanke på at jeg kun lige er startet på et fundament program for begyndere!

Jeg bruger det som en mellemmåltids, inden træning, imens træning / efter træning og lige inden sengetid.

Jeg har siddet og regnet lidt på det, og tror jeg indtager cirka 225-275gr. blandet op med mælk fordelt over én dag.

Er dette for meget eller?

Det smager bare så godt :nissegrin:

Men det koster også i mælk, 2 liter er i hvertfald minimum af hvad jeg drikker på en dag.

Håber I kan give mig nogle gode råd.

God dag.

Edited by SSdk
Link to comment
Share on other sites

Syntes du virkelig det smager godt? :4mewantfood:

Men det lyder lidt i overkanten, du skal huske at du (forhåbenlig) også for protein fra andre steder end pulver. Og som nogle andre skrev skal du hav ca 1,8 -2 gram protein per kilo kropsvægt. Så det lyder i overkanten, også om det var det eneste sted du får protein fra.

Link to comment
Share on other sites

Syntes du virkelig det smager godt? :4mewantfood:

Ja, chokoladesmag protein og mælk, ryst ryst ryst så det bliver skummet.. Mmm..

Men det lyder lidt i overkanten, du skal huske at du (forhåbenlig) også for protein fra andre steder end pulver. Og som nogle andre skrev skal du hav ca 1,8 -2 gram protein per kilo kropsvægt. Så det lyder i overkanten, også om det var det eneste sted du får protein fra.

Jeg har også skåret lidt ned for forbruget nu.

Alene tanken om at min 4kg proteinspand kun kan holde 16 dage ved et dagligt forbrug på 250gr. gjorde tricket, det bliver for dyrt i længden :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share