Trænings kort til Hard Work/Fitness.dk sælges


Surfer
 Share

Recommended Posts

Jeg har et medlemskab til Hard Work (som nu fusionerer med Fitness.dk pr 1 jan) Jeg betaler 329 kr om måneden og det vil den nye ejer af kortet også komme til, hvilket skulle være rimmeligt fornuftigt i pris i forhold at der skulle komme en prisstigning pr 1 jan.

Jeg har forudbetalt en måned på kortet, og så har jeg haft det sat i bero i vinters i 3 måneder, dvs der er 4 måneder på kortet som er betalt, til en værdi af 1316 kr.

Det er fuldt lovligt at skifte ejer af kortet, og det skulle ikke give nogen komplikationer.

Køb kortet nu og kom i form :4thumbup:

Kun 1000 kr

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kortet er et såkaldt guldkort, dvs det kan bruges alle steder. Det skal tages i brug så snart man overtager det, medmindre man sætter det i bero, hvilket også er muligt (det var det ihvertfald under HW, så mon ikke stadig det kan lade sig gøre)

400 kr er lige i underkanten :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det kan være at jeg er interesseret, til de 1000 kr. Komme der noget oveni i administration for overdragelsen? Vil jeg kunne bruge det i Fields?

Jeg skal dog høre en ting, som de af en eller anden grund IKKE ville fortælle mig over telefonen:

Hvad er prisen for medlemsskab, hvis jeg starter i dag? Er der rabat som studerende eller hvis jeg kun skal træne om formiddagen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share